# 694 Det var faktisk ikke meget mere, end jeg havde regnet med at få, da der vitterligt var mere skidt ("AvP 2" osv.) end kanel. En del af dem var også UK-udgivelser uden DK-tekster osv., som generelt er ret svære at komme af med i DK (og som Blockbuster jo så heller ikke tager imod). Der var også reg. 1 og 3-ting. Hvis de ikke var røget på QXL, var de nok bare røget i skraldespanden :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
# 691 Ah ja, jeg tænkte pund... Den er 6 kr. under grænsen i Euro.
Jeg mener at grænsen begregnes ud fra euro, så den danske grænse kan variere lidt. Men er rimelig sikker på grænsen altid er 10 euro, så det her er 0,01 cent under grænsen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Når du køber en vare i et land uden for EU, som har en værdi over 80 kr., skal du betale moms og told af varen samt importgebyr (tidligere fortoldningsgebyr).
Her kan du se, hvornår du skal betale hvad:
Varens værdi: Hvor meget skal jeg betale? Under 80 kr. Du skal hverken betale moms, told eller importgebyr 80 - 1.150 kr. Du skal betale moms og importgebyr Over 1.150 kr. Du skal betale moms, told og importgebyr
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
# 694 Det var faktisk ikke meget mere, end jeg havde regnet med at få, da der vitterligt var mere skidt ("AvP 2" osv.) end kanel.
Så er 10 kr. pr. stk. vel heller ikke et dårligt tilbud. ;)
chandler75 (696) skrev:
En del af dem var også UK-udgivelser uden DK-tekster osv., som generelt er ret svære at komme af med i DK (og som Blockbuster jo så heller ikke tager imod). Der var også reg. 1 og 3-ting. Hvis de ikke var røget på QXL, var de nok bare røget i skraldespanden :)
#691 MouseMickey 13 år siden
Den er vel under bagatelgrænsen på 80 kr.
#692 Highland Park 13 år siden
#693 chandler75 13 år siden
#694 Highland Park 13 år siden
#695 MMB 13 år siden
Haha, godt fund. :P
Der var vist en, som var ked af, at han kun fik 6 kr pr. DVD
#696 chandler75 13 år siden
#697 lagoni 13 år siden
Jeg mener at grænsen begregnes ud fra euro, så den danske grænse kan variere lidt. Men er rimelig sikker på grænsen altid er 10 euro, så det her er 0,01 cent under grænsen.
#698 chandler75 13 år siden
#699 MouseMickey 13 år siden
#700 Highland Park 13 år siden
Både Dvdcity og Accord tager ellers imod den slags.