Gravatar

#691 MouseMickey 13 år siden

chandler75 (689) skrev:
Hvis man altså ikke tager højde for, at boksen sikkert snuppes af Post Danmark og dermed bliver et par hundrede kroner dyrere ;)

Den er vel under bagatelgrænsen på 80 kr.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#692 Highland Park 13 år siden

chandler75 (689) skrev:
Men du har ret: Jeg studsede selv lidt over Blockbusters tilbud om at betale 10 kr. pr. brugt dvd - og at det blev betragtet som et godt tilbud...
Det kommer vel også an på, hvad man i sin tid selv har givet for dvderne.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#693 chandler75 13 år siden

# 691 Ah ja, jeg tænkte pund... Den er 6 kr. under grænsen i Euro.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#694 Highland Park 13 år siden

http://filmz.dk/forum/koeb-salg-bytte/hvor-skal-jeg-saelge-mine-brugte-film-62658#2 skrev:
Det er generelt svært at få det store for gamle film. Jeg solgte selv 50 forskellige dvd'er på QXL for 300 kr. for nylig.
Hmm... ;)
Gravatar

#695 MMB 13 år siden

Haha, godt fund. :P
Der var vist en, som var ked af, at han kun fik 6 kr pr. DVD
Gravatar

#696 chandler75 13 år siden

# 694 Det var faktisk ikke meget mere, end jeg havde regnet med at få, da der vitterligt var mere skidt ("AvP 2" osv.) end kanel. En del af dem var også UK-udgivelser uden DK-tekster osv., som generelt er ret svære at komme af med i DK (og som Blockbuster jo så heller ikke tager imod). Der var også reg. 1 og 3-ting. Hvis de ikke var røget på QXL, var de nok bare røget i skraldespanden :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#697 lagoni 13 år siden

chandler75 (693) skrev:
# 691 Ah ja, jeg tænkte pund... Den er 6 kr. under grænsen i Euro.

Jeg mener at grænsen begregnes ud fra euro, så den danske grænse kan variere lidt. Men er rimelig sikker på grænsen altid er 10 euro, så det her er 0,01 cent under grænsen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#698 chandler75 13 år siden

Er bagatelgrænsen ikke 80 kr., som # 691 skriver?
Gravatar

#699 MouseMickey 13 år siden

http://www.postdanmark.dk/contentfull.dk?content=/cms/da-dk/faq/faq-category9524.htm&menufile= skrev:
Køber du varer uden for EU?

Når du køber en vare i et land uden for EU, som har en værdi over 80 kr., skal du betale moms og told af varen samt importgebyr (tidligere fortoldningsgebyr).

Her kan du se, hvornår du skal betale hvad:

Varens værdi: Hvor meget skal jeg betale?
Under 80 kr. Du skal hverken betale moms, told eller importgebyr
80 - 1.150 kr. Du skal betale moms og importgebyr
Over 1.150 kr. Du skal betale moms, told og importgebyr
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#700 Highland Park 13 år siden

chandler75 (696) skrev:
# 694 Det var faktisk ikke meget mere, end jeg havde regnet med at få, da der vitterligt var mere skidt ("AvP 2" osv.) end kanel.
Så er 10 kr. pr. stk. vel heller ikke et dårligt tilbud. ;)

chandler75 (696) skrev:
En del af dem var også UK-udgivelser uden DK-tekster osv., som generelt er ret svære at komme af med i DK (og som Blockbuster jo så heller ikke tager imod). Der var også reg. 1 og 3-ting. Hvis de ikke var røget på QXL, var de nok bare røget i skraldespanden :)
Både Dvdcity og Accord tager ellers imod den slags.

Skriv ny kommentar: