Gravatar

#701 lagoni 13 år siden

Hmm, jeg var ellers sikker på grænsen var 10 euro. Men lige meget hvad, så er Matrix-boksen under grænsen :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#702 chandler75 13 år siden

# 700 Ok, godt at vide - så vil jeg da prøve butikkerne næste gang i stedet for QXL :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#703 McPeter 13 år siden

Play.com har Mega Shark vs Giant Octopus på DVD til ca. 30kr i øvrigt... :-D
Har bestilt...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#704 chandler75 13 år siden

Jeg ser først nu, at en serie, jeg har længe har håbet ville blive udgivet, udkom på dvd i oktober: Dennis Potters "Lipstick on Your Collar" fra 1993, som er Ewan McGregors første større rolle.

Det er efter min mening Potters bedste serie efter "The Singing Detective", og selvom jeg endnu ikke kender til kvaliteten på dvd'en, kan serien i sig selv i allerhøjeste grad anbefals - især hvis man i øvrigt kan lide Potters ting. Den koster kun omkr. 100 kr.

http://www.amazon.co.uk/Lipstick-Your-Collar-Ewan-...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#705 Highland Park 13 år siden

Mægtigt, tusind tak for tippet. Den har jeg også ventet på. :)

Whilst I wholly agree with the sentiments expressed in other reviews regarding the excellence of this production I was disappointed by the quality of transfer to DVD. The obvious flickering at the bottom of the picture infers that this may have been copied from a VHS video source. There are black bars on both sides of the 4:3 aspect ratio making it look a little thin. The amount of grain in episode 2 is so high that parts of the picture appear as very 'blocky'. Whilst the DVD seems authentic enough with its copyright protection, it is certainly clear that there has been no cleaning up of the picture quality at all and I'm left wondering as to what 'source' was actually used for production of this DVD. Shame.

Æv, det lyder ikke godt...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#706 chandler75 13 år siden

Lyder skidt, men nu har jeg i hvert fald bestilt den... Trods alt bedre end ingenting :)
Gravatar

#707 lagoni 13 år siden

The Sound Of Music: 45th Anniversary Edition DoublePlay (DVD & Blu-ray) (DVD Packaging) (3 Discs) €9,49

Hmm, kan ikke linke ordentligt til det. Det er hos play.com og gælder kun i dag - skal findes ved at gå ind under deres 1 day deals, kan ikke findes til den pris i søgeresultaterne.

edit igen: tror jeg fandt et ordentligt link: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16402788/The-Sound-...

De har også flere andre tilbud på bl.a. BDs, fx Jesse James-filmen med den lange titel til €7,49.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#708 chandler75 13 år siden

Så er "Lipstick on Your Collar" modtaget - billedet er rigtig nok ikke fantastisk, men det er heller ikke dårligere end tv-kvaliteten, fra da serien blev sendt (hvis jeg husker rigtigt).

Serien er dog så sublim, at jeg øjeblikkelig blev revet ind i dens univers og ikke tænkte videre over billedkvaliteten (som ikke er decideret dårlig - jeg synes ikke, jeg kunne se nogen direkte forstyrrende elementer osv.).

Selvom jeg ikke har set serien siden første gang, den blev sendt (omkr. '93-'94), var jeg overrasket over, hvor tydeligt jeg kunne huske den og alle dens detaljer :)
Gravatar

#709 Steffan Rasmussen 13 år siden

Lige et Heads-up. Play er nu begyndt at sende flere film sammen, så derfor stiger toldrisikoen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#710 Highland Park 13 år siden

chandler75 (708) skrev:
Så er "Lipstick on Your Collar" modtaget - billedet er rigtig nok ikke fantastisk, men det er heller ikke dårligere end tv-kvaliteten, fra da serien blev sendt (hvis jeg husker rigtigt).
Tak for beskrivelsen. Jeg skal lige være helt sikker; vil det sige at du har set udgivelsen fra ende til anden?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: