Gravatar

#731 chandler75 13 år siden

Highland Park (729) skrev:
Men du kan sgu ikke klandre os for ikke at ville bruge tid på at forfatte nyhedstekster, når vi ikke føler, at vi får noget ud af det.

Jeg mindes nu ikke, at du har indsent mange nyheder, vi efterfølgende har kasseret? Ellers kan jeg ikke helt se, hvad du mener med "ikke føler, at vi får noget ud af det".

# 730 Det er korrekt, at vi forsøger med lidt mere farverige/fængende overskrifter og skrivestil end tidligere. Det er et helt bevidst redaktionelt valg, som jeg betragter som en positiv udvikling. Andre vil garanteret mene noget andet.

Filmz' målsætning er først at fremmest at ramme bredt - og vi siger bestemt ikke nej til at tiltrække de folk, der normalt mest læser EB. Samtidig bringer vi dog også ting som Filmz TV, Filmz Classics, Benways Blog osv., der nok mere henvender sig direkte til deciderede filminteresserede. Jeg synes personligt godt, at Filmz' identitet kan - og bør - bære begge typer indhold.

Og det kan egentlig heller ikke være anderledes: Hvis vi udelukkende satsede på de "seriøse" nyhedshistorier, ville vi med garanti miste en stor del brugere/sidevisninger og dermed vores eksistensgrundlag. Modsat Ekko er vi ikke støttet økonomisk af Det Danske Filminstitut.

Til sidst vil jeg gerne gentage, hvad jeg før har sagt: Selvom Filmz bringer lidt flere gossip-nyheder, er det altså stadig en dråbe i havet i forhold til sidens andet content. I 2011 har vi bragt 9 nyheder, der er tagget med gossip (ud af i alt næsten 300 nyheder). Om det bliver mere i fremtiden, skal jeg ikke kunne udelukke, men så må vi tage diskussionen igen til den tid :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#732 Highland Park 13 år siden

chandler75 (731) skrev:
Jeg mindes nu ikke, at du har indsent mange nyheder, vi efterfølgende har kasseret? Ellers kan jeg ikke helt se, hvad du mener med "ikke føler, at vi får noget ud af det".
Jeg har ikke indsendt færdigskrevne nyheder kun link til nyheder, men det har intet med den udtalelse at gøre. Jeg føler bare ikke, at jeg personligt får noget ud af det. Det har ingen værdi for mig at stå som nyhedsindsender/-skribent, hvis det var det, du tænkte på.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#733 chandler75 13 år siden

# 732 Ok, så forstår jeg, hvad du mener.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#734 lagoni 13 år siden

Har vist skrevet det før i denne tråd, men blu-rays er altså ved at være billige. Fx A Single Man til kun ca 63 kr.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#735 Steffan Rasmussen 13 år siden

Second Spin kører med gratis fragt + 25% off ved at taste SSJUST4U som promotion code.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#736 MMB 13 år siden

Steffan Rasmussen (735) skrev:
Second Spin kører med gratis fragt + 25% off ved at taste SSJUST4U som promotion code.

Tak for tippet. Er siden europæisk eller kommer der moms på?
Gravatar

#737 Steffan Rasmussen 13 år siden

Foeller (736) skrev:
Tak for tippet. Er siden europæisk eller kommer der moms på?

Det er en amerikaner. Så der er told risiko hvis du handler over 80 kr. Og det er brugte CD'er / Film hvis du skulle være i tvivl.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#738 lagoni 13 år siden

Vil lige gøre opmærksom på at Tommy Wiseaus 'The Room' kommer til Odense den 12. maj :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#739 elwood 13 år siden

You must go see it!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#740 Tenebrae 13 år siden

Oh hi, "The Room" ;-)
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com

Skriv ny kommentar: