Gravatar

#761 lagoni 13 år siden

I Tiger kan man få perlen 'Mary og Max' til 20 kr.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#762 rammy 13 år siden

Den fantastiske Bruce Campbell DVD-film BubbaHo-Tep (2002) i FONA, City2 til 10 kr.-
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#763 Highland Park 13 år siden

#761: Herligt, tak for tippet! :)
Det er bare lidt ærgerligt, at den er blottet for ekstramateriale.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#764 elwood 13 år siden

Hvad er det for en
Perker
film?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#765 lagoni 13 år siden

Hvis du hedder Poul Paul, Poulsen eller Paulsen, kan du komme gratis i Palads den 7. juni og se, ja, 'Paul'.

edit: ser nu det også er nævnt i en anden tråd, men nu er der i hvert fald heads up :)
Gravatar

#766 lagoni 13 år siden

CDon har bl.a. Winter's Bone VoD til 9 kr

Er der nogen, der har erfaring med kvaliteten af CDons streaming?
Gravatar

#767 Slettet Bruger [3376641889] 13 år siden

#766 -

Jeg har ikke været heldig med den. For længe siden prøvede jeg den og der kørte den horribelt - nu ser det ud til at den er mere stabil, men stadig ikke 100%, så jeg har ikke været imponeret.
Gravatar

#768 lagoni 13 år siden

#767 - når det nu kun kostede 9 kr, tog jeg chancen og synes egentlig den kørte ok. Lejede i SD og det eneste problem var at det var lidt langsommeligt at spole. Billedet var som forventet, nok DVD-stil. Jeg streamede, kunne ikke få downloaden til at virke. Dog var filmen (Due Date elendig, men dete r ikke CDONs skyld :)

Jeg vil lige (måske igen) gøre opmærksom på www.filmstriben.dk, hvor man kan låne film online gennem biblioteket. Her skal man dog ikke være billedkvalitetesentusiast, men for mig er det ok. Der er ved at være mange større film og kendte film (og stadig mange mindre), så der er nok noget for de fleste. Se bl.a. A Single Man og The Kids Are All Right, Mic Macs og Paranormal Activity. Og Skyggen og In Bruges.
Gravatar

#769 Slettet Bruger [3376641889] 13 år siden

Til fans af Back to the Future (hvilket kun kan betyde alle i -hele- verden): check dagens tee ud hos http://www.teefury.com/
Gravatar

#770 rockysds 13 år siden

Masters of Cinemas Mikio Naruse-box til £15.99, Ophüls' "La signora di tutti" til £6.50 og store dele af deres øvrige katalog til virkelig billige priser.

Eureka dvd-salg
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: