MGM har annonceret næste bølge af skiver i deres manufactured-on-demand-program. De kan bestilles på www.screenarchives.com.
Det mest interessante ser ud til at være INCREDIBLE MELTING MAN (forhåbentligt samme HD-transfer, som MGM har vist på deres HD-net i USA) og zombie/-gangsterfilmen SUGAR HILL. Den sidste skulle for første gang komme i OAR.
Så er det bare spørgsmålet, om man orker at give $15-20 for en DVD-R? Jeg har kun købt enkelte MOD-udgivelser - i mit tilfælde fra Warners Archive-program, og selvom kvaliteten har været udmærket, så virker det som en voldsom overpris. Hvad værre er, at flere af selskaberne ser ud til ikke bare at bruge MOD til at lancere smalle titler, der ikke før har været ude, men nu åbenbart også begynder at genudsende film, der tidligere har været udgivet på almindelig dvd. Det er åbenbart billigere end at trykke et nyt oplag, når distributøren løber tør.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Der er intet, der tyder på, at vi kommer til at se dem på BD i den nærmeste fremtid. AB lader til at have mistet interessen for at udgive genrefilm, og Bava-boksene har efter sigende heller ikke solgt godt.
Begge bokse kan varmt anbefales.
Deepdiscount har dem til ca. $18 i øjeblikket.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Så er Kevin Smiths seneste show "Too Fat For 40" udkommet på både dvd og blu-ray - ud fra anmeldelsen på blu-ray.com, kan man vist godt springe BD-udgaven over og spare de ca. 30 kr. i prisforskel.
#771 Thomsen 13 år siden
Til dem der ikke har bestilt fra Eureka før: Fragt er inkl. i prisen, og der er ingen toldfare.
#772 Highland Park 13 år siden
Det ka' være, at jeg, langt om længe, sku' få lavet mig en PayPal-konto (medmindre det ikke er strengt nødvendigt).
#773 Steffan Rasmussen 13 år siden
#774 Thomsen 13 år siden
Det mest interessante ser ud til at være INCREDIBLE MELTING MAN (forhåbentligt samme HD-transfer, som MGM har vist på deres HD-net i USA) og zombie/-gangsterfilmen SUGAR HILL. Den sidste skulle for første gang komme i OAR.
Så er det bare spørgsmålet, om man orker at give $15-20 for en DVD-R? Jeg har kun købt enkelte MOD-udgivelser - i mit tilfælde fra Warners Archive-program, og selvom kvaliteten har været udmærket, så virker det som en voldsom overpris. Hvad værre er, at flere af selskaberne ser ud til ikke bare at bruge MOD til at lancere smalle titler, der ikke før har været ude, men nu åbenbart også begynder at genudsende film, der tidligere har været udgivet på almindelig dvd. Det er åbenbart billigere end at trykke et nyt oplag, når distributøren løber tør.
#775 Steffan Rasmussen 13 år siden
#776 Steffan Rasmussen 13 år siden
#777 MMB 13 år siden
Blade af Satans Bog af Dreyer vises i Grundvigs Kirke med introduktion af Lars Von Trier.
#778 Thomsen 13 år siden
Der er intet, der tyder på, at vi kommer til at se dem på BD i den nærmeste fremtid. AB lader til at have mistet interessen for at udgive genrefilm, og Bava-boksene har efter sigende heller ikke solgt godt.
Begge bokse kan varmt anbefales.
Deepdiscount har dem til ca. $18 i øjeblikket.
#779 jessup 13 år siden
http://www.slantmagazine.com/film/feature/intervie...
#780 Slettet Bruger [3376641889] 13 år siden