Gravatar

#801 Kruse 12 år siden

Highland Park (800) skrev:
Prøv LOVEFiLM.dk gratis i 2 måneder

Tak for heads up! Jeg har lige tilmeldt mig, og ser frem til at få afprøvet deres service :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#802 Benway 12 år siden

Jeg har haft et abonnement der de sidste par måneder og er rimelig tilfreds, selvom de godt måtte være lidt kvikkere til at få sendt ud. Jeg er vanvittig dårlig til at komme ned i biksen og få lejet film, så for mig er det en god måde at få indhentet de film, jeg misser i biografen, men som jeg ikke umiddelbart er interesseret nok i til at ville købe.

Man må også give dem, at de har et meget omfattende bagkatalog af alle typer film.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#803 chandler75 12 år siden

De har et meget godt udvalg, og der er mulighed for at få set film, man ellers ikke ville have set.

Problemet er dog, at de er så sløve til at få sendt ud. Fra man sender en film retur, til man får en ny, kan der gå op til 5 dage, hvis der er en weekend imellem. Og dvs., at hvis man abonnerer på 1 titel ad gangen for 100 kr. om måneden kan man højst nå at få 4 titler om måneden, selvom man sender tilbage dagen efter, man har modtaget.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#805 chandler75 12 år siden

Hold da op, det er godt nok billigt... Jeg kan huske, at jeg var ret glad for serien, da den blev sendt, men dengang havde jeg vist ikke helt de samme kvalitetskriterier.

Jeg var bare glad for noget nyt Indiana Jones, da det så ud til, at en 4'er aldrig ville blive en realitet (hvilket jo så desværre ikke holdt stik...).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#806 Slettet Bruger [3376641889] 12 år siden

Det er ikke et helt normalt heads-up, men I overlever jo nok. :)

http://smodcast.com/episodes/fat-man-on-batman/

Kevin Smith starter en ny podcast op snart, "Fat Man on Batman", hvor han taler med en masse folk omkring Batman. Første afsnit er dog lagt på den oprindelige SModcast-podcast, da Scott Mosier ikke har mulighed for at være med og er et interview med Paul Dini på ca. 1½ time.

Der tales om hvad Dini lavede op til Batman: TAS, hvordan Harley Quinn kom til verden o.s.v.

Så fans af Batman og især Batman: TAS, samt andet som Dini har arbejdet på - dette kan anbefales og selve snakken starter ca. et kvarter inde i afsnittet, da Smith bruger det første kvarters tid på at introducere afsnittet, samt forklare hvorfor Mosier ikke er med i denne omgang.
Gravatar

#807 elwood 12 år siden

Holy moly spurves with a machinegun, that's awesome batman!

Oh and you had me at Paul Dini, manden har skrevet nogen af de mest fantastiske historie med the Joker til Batman TAS.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#808 Slettet Bruger [3376641889] 12 år siden

Jep, det er en mand med talenterne i orden og afsnittet er virkelig underholdende.
Gravatar

#809 Slettet Bruger [3376641889] 12 år siden

En opfølgning til ovenstående heads-up - nu er "Fat Man on Batman" at finde på iTunes og udover afsnittet med Dini, er der nu første del af et afsnit med den bedste Joker nogensinde: Mark Hamill:

http://itunes.apple.com/podcast/fat-man-on-batman-...
Gravatar

#810 chandler75 12 år siden

TP Musik Marked har i deres juli-katalog som altid nogle gode tilbud:

- Malmros Collection med 9 Nils Malmros-dvd'er (alle hans udgivne film) for kun 149 kr. Anmeldelse: http://filmz.dk/film/malmros-collection/dvd

- Complete Monty Python Box Set - Serie 1-4 - 8 discs - 99,95 kr.

Skriv ny kommentar: