Er i ikke søde at lade være med at nævne Beverly Hills og Sex & The City i samme posts som Coupling - det er jo til at blive dårlig over!
Hvis man skal sammenligne Coupling med noget må det være Friends og Seinfeld.
- Friends, da den omhandler 6 unge mennesker der er venner/kærester, men der slutter lighederne også. Hvor Friends længe har kørt i samme rille med jævn politisk korrekt amerikansk humor, overrasker Coupling på groveste britiske vis - I like it alo'!
- Seinfeld, pga den måde afsnittene er skrevet. Ofte er flere handlingsforløb skruet så godt sammen (især s2e9: The End Of The Line er et godt eksempel på dette), og jeg har ikke oplevet tilsvarende siden Seinfeld.
Dertil skal man sætte en hel del lækker britisk humor og Jeff Murdoch (spillet helt emminent af Richard Coyle) er grund nok i sig selv til at købe serien og kan bedst beskrives som George Costanza og Kramer i én.
Nu er den samtidig så urimeligt billig, så hvis man bryder sig om bare en smule af det ovennævnte, kan jeg ikke se nogen som helst grund til ikke at lægge de 71kr.
Hermed slutter dagens salgstale, vi ses i næste måned i tråden "Køb Coupling, 2" :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Man skal lige være opmærksom på, at der snart kommer en ny frækkert-udgave af Das Boot
Filmen er sammenklippet af TV-serien, som nu endelig udkommer i fuld længde, så den er måske værd at vente på, selvom Superbit udgaven naturligvis er ret cool.
#11 El vez 22 år siden
Hvis man skal sammenligne Coupling med noget må det være Friends og Seinfeld.
- Friends, da den omhandler 6 unge mennesker der er venner/kærester, men der slutter lighederne også. Hvor Friends længe har kørt i samme rille med jævn politisk korrekt amerikansk humor, overrasker Coupling på groveste britiske vis - I like it alo'!
- Seinfeld, pga den måde afsnittene er skrevet. Ofte er flere handlingsforløb skruet så godt sammen (især s2e9: The End Of The Line er et godt eksempel på dette), og jeg har ikke oplevet tilsvarende siden Seinfeld.
Dertil skal man sætte en hel del lækker britisk humor og Jeff Murdoch (spillet helt emminent af Richard Coyle) er grund nok i sig selv til at købe serien og kan bedst beskrives som George Costanza og Kramer i én.
Nu er den samtidig så urimeligt billig, så hvis man bryder sig om bare en smule af det ovennævnte, kan jeg ikke se nogen som helst grund til ikke at lægge de 71kr.
Hermed slutter dagens salgstale, vi ses i næste måned i tråden "Køb Coupling, 2" :)
#12 El vez 22 år siden
Det fede ved denne (ligesom R1 superbit) er at det er den eneste ordentlige udgave med tysk 5.1 lyd, og endda DTS.
De 'normale' udgaver har engelsk 5.1 og tysk 2.0 spor - det sucks som bekendt!
#13 davenport 22 år siden
(Det var så det tyske jeg kunne!!)
#14 filmz-Kadann 22 år siden
Filmen er sammenklippet af TV-serien, som nu endelig udkommer i fuld længde, så den er måske værd at vente på, selvom Superbit udgaven naturligvis er ret cool.
#15 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#16 El vez 22 år siden
T3 2-disc DTS R2/4 hos Axel til 129kr.
#17 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#18 filmz-nemesis 22 år siden
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=12898 Første seks afsnit.
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=12899 For de næste seks.
Skal vis snart til, at lære det html. :)
#19 filmz-Martin Schou 22 år siden
Casablanca (2 Disc Special Edition) 79,95 hos Fona
#20 dyg 22 år siden