Den første "A Better Tomorrow" er en ganske god film. Det er filmen som virkelig fik ham sat på det globale filmkort, så at sige. Har ikke set de to andre, men de lyder til at være lidt småkedelige, og den 3. film er ikke instrueret af Woo.
Synd at I ikke har set flere af hans HK film. "Hard Boiled" er den bedste actionfilm der nogensinde er lavet. Køb den billige udgave af den hos cdwow og derefter den franske 2-disc udgave fra amazon.fr :-)
Husk dog først at købe enten den engelske udgave eller Hong Kong udgaven fra cd-wow. Jeg ejer både den engelske Tartan Widescreen udgave, Region-3 Hong Kong udgavnen og den franske 2-disc udgave, men uden de to første er det ikke så smart at købe den sidste, da den kun indeholder franske undertekster :-) Til gengæld er lydkvaliteten og billedkvaliteten MANGE gange bedre end på alle andre DVD udgivelser af filmen, og så indeholder den også en lang, glimrende engelsk dokumentar om filmen.
Jeg bestilte r0, dts fra cd-wow. Det må være den fede HK udgave.. Anamorphic transfer osv. Billedet på den står også ret godt i testen hos dvdbeaver, dog ikke nær så godt som den franske.
Ved ikke om jeg kunne få mig selv til at købe en fransk udgave af en film for 220kr, hvis jeg havde den stående på hylden med engelske undertekster i forvejen. Vi må se når din ros skal stå sin prøve, Insider ;)
Jeg glæder mig ihvertfald!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#81 El vez 21 år siden
The Killer er udmærket, har ikke set andre af hans HK film.
#82 DarkLight 21 år siden
#83 chronaden 21 år siden
#84 El vez 21 år siden
#85 The Insider 21 år siden
Synd at I ikke har set flere af hans HK film. "Hard Boiled" er den bedste actionfilm der nogensinde er lavet. Køb den billige udgave af den hos cdwow og derefter den franske 2-disc udgave fra amazon.fr :-)
#86 DarkLight 21 år siden
#87 El vez 21 år siden
Ahh, 30 Euro, det var alligevel billigt!
HK here i come..
:|
#88 The Insider 21 år siden
#89 El vez 21 år siden
Ved ikke om jeg kunne få mig selv til at købe en fransk udgave af en film for 220kr, hvis jeg havde den stående på hylden med engelske undertekster i forvejen. Vi må se når din ros skal stå sin prøve, Insider ;)
Jeg glæder mig ihvertfald!
#90 maniac 21 år siden