Gravatar

#21 El vez 21 år siden

Mjae, jeg fik dog en henstilling fra dem på et tidspunkt, fordi jeg både havde brugt sparelink og voucher. De skrev en mail til mig og annullerede ordren, på trods af jeg havde gjort det flere gange før.

Siden da har jeg ikke gjort det mere, men det ku være man skulle prøve igen, hvis i andre har held med det ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#22 ks 21 år siden

Hvad er ideen i at have et "sparelink", hvis det ikke må bruges?
Gravatar

#23 The Insider 21 år siden

Var det ikke fordi han havde brugt begge dele på én gang?
War. War never changes.
Gravatar

#24 Thorsby 21 år siden

Så 171 er altså med både med sparelink og voucher? Nårh, men 182 er da også en god pris for den box! :-)
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#25 Corgan 21 år siden

For lige at gøre det helt klart, så koster Toy Story Box'en følgende priser:

£17.99 - 199.27 kr - på normal vis
£16.49 - 182.66 kr - via sparelinket
£15.49 - 171.58 kr - via sparelinket og voucer

Men ligemeget hvilken måde man vælger at betale på, vil jeg mene at det er temmelig billigt for 2 Disney-film + 1 ekstra disc. Normalt koster én Disney-film i Danmark jo omkring 249 kr.

Der skal forresten lige siges, at jeg har bestilt flere gange fornyligt hvor jeg brugte både sparelinket og voucer uden problemer.
Gravatar

#26 ks 21 år siden

Hvordan bruger man både sparelink og voucher? Jeg har da altid bare brugt sparelink..
Gravatar

#27 El vez 21 år siden

De har nogle retningslinier på siden hvor der står man kun må benytte sig af ét promo tilbud ad gangen, men det er åbenbar tikke altid de lægger mærke til hvis man bruger både det ene og det andet.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#28 Thorsby 21 år siden

Det har været oppe før, men hvordan er det nu med CD-Wow? Priserne er med fragt, ikk? Og de sender fra EU når det er .com?
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#29 Morbid 21 år siden

Prisen er inkl. fragt ja. De sender fra EU med mindre der står andet. Læg mærke til en gul tekstboks, med info omkring told osv, når du har klikket dig ind på den film, du gerne vil have. Hvis den ikke er der, skal du ikke betale moms osv.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#30 maniac 21 år siden

Clerks animated til 79,95 hos axel

Skriv ny kommentar: