Apropos Mummy, så har Ultimate Edition med DTS spor og masser med ekstramateriale, været udgået i lang tid, ihvertfald med undertekster. Men nu er den dukket op igen rundt omkring, dog uden en del af ekstramaterialet.
This HMV exclusive 5DVD set draws together all three entries in The Mummy series; included are The Mummy, The Mummy Returns and The Scorpion King all in their most comprehensive versions available
Alle ser ud til at være med DTS sporet og så er alt ekstramaterialet på og der er danske undertekster.
Bare lige for at vise, hvor fed 1'eren er i Ultimate Edition
Det er sjovt med The Mummy. Det er virkelig en film, som deler vandene, både i almindelige anmeldelser og herinde. Dette er en film som får karakterer over hele 1-10 skalaen og jeg vil nok indenfor genren, give den et 8 tal fordi jeg finder den aldeles underholdende.
2'eren kunne have været meget mere, men falder igennem pga. overdreven brug af CGI og overophedning af action, så der vil jeg gi' mellem 4 og 5 af 10.
Men pyt. 1'eren alene i UE version har jeg ikke kunnet opdrive i årevis og kun uden undertekster til en pris over 300 dkk. Nu får jeg hele serie med DTS til 13.5£ med fragt. I can live with that :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#76, alle R2-covers (så vidt jeg er orienteret) har logoer som coverart. De fedeste er de australske first-pressings, der har embossed slipcases til hvert enkelt cover. Det er dem jeg netop har fået.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#71 McPeter 18 år siden
#72 lagoni 18 år siden
#73 filmz-Bruce 18 år siden
Men jeg fandt på HMV denne Mummy/Mummy Returns/Scorpion King: 5dvd: Box Set: Hmv Exclusive box til 11.99£.
This HMV exclusive 5DVD set draws together all three entries in The Mummy series; included are The Mummy, The Mummy Returns and The Scorpion King all in their most comprehensive versions available
Alle ser ud til at være med DTS sporet og så er alt ekstramaterialet på og der er danske undertekster.
Bare lige for at vise, hvor fed 1'eren er i Ultimate Edition
DVD Net
BBC
DVD Journal
DVDTalk
DigitallyObsessed
Det er sjovt med The Mummy. Det er virkelig en film, som deler vandene, både i almindelige anmeldelser og herinde. Dette er en film som får karakterer over hele 1-10 skalaen og jeg vil nok indenfor genren, give den et 8 tal fordi jeg finder den aldeles underholdende.
2'eren kunne have været meget mere, men falder igennem pga. overdreven brug af CGI og overophedning af action, så der vil jeg gi' mellem 4 og 5 af 10.
Men pyt. 1'eren alene i UE version har jeg ikke kunnet opdrive i årevis og kun uden undertekster til en pris over 300 dkk. Nu får jeg hele serie med DTS til 13.5£ med fragt. I can live with that :)
#74 putandtake 18 år siden
http://www.axelmusic.dk/productDetails/78693629262...
#75 Popeye 18 år siden
http://www.moviezoo.dk/Batman-S.E.-Collectors-Box-...
EDIT: Linket virker ikke. I må selv finde det på siden !
#76 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#77 McPeter 18 år siden
#78 McPeter 18 år siden
#79 filt 18 år siden
#80 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"