#62 - hvordan ser du at der er DK subs? Det kan jeg ikke finde på nogen sider... Men godt tilbud. Har altid ønsket mig at købe den på et tidspunkt. Har set så mange klip fra den film uden rent faktisk at have set den hele. :-) Hvor lang er spilletiden på selve filmen?
R0 France - (Warner Home Vidéo France / Mk 2) Subtitles:Arabic, Chinese, Dutch, English, French, German, Hebrew, Italian, Portuguese, Spanish and Swedish Picture format:4:3 Non-Anamorphic PAL Soundtrack(s):Orchestral Dolby Digital 5.1 (2004 Joe Hisaishi score) Orchestral Dolby Digital 2.0 Stereo (1995 Robert Israel score)
Det lyder jo umiddelbart som den? Ved ikke hvor meget jeg stoler på folks egne indtastninger i profiler - har set en del fejl efterhånden... :-)
Men nu har jeg sendt en mail til play.com for at spørge, selvom de ofte bare plejer at skrive at det bør stå på deres side... Nu må vi se hvad de siger...
#61 filmz-Bruce 18 år siden
#62 filmz-Bruce 18 år siden
The General SE £7.99
DD5.1 lydspor (altså musikken!)
Sammenligning mellem versioner her.
#63 Captain Vallo 18 år siden
Ooh ... Jeg er fristet. Fragt & told?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#64 filmz-Bruce 18 år siden
#65 Kalle Ferm 18 år siden
#66 El vez 18 år siden
#67 McPeter 18 år siden
Hvor lang er spilletiden på selve filmen?
#68 filmz-Bruce 18 år siden
#69 McPeter 18 år siden
R0 France - (Warner Home Vidéo France / Mk 2)
Subtitles:Arabic, Chinese, Dutch, English, French, German, Hebrew, Italian, Portuguese, Spanish and Swedish
Picture format:4:3 Non-Anamorphic PAL
Soundtrack(s):Orchestral Dolby Digital 5.1 (2004 Joe Hisaishi score)
Orchestral Dolby Digital 2.0 Stereo (1995 Robert Israel score)
Det lyder jo umiddelbart som den? Ved ikke hvor meget jeg stoler på folks egne indtastninger i profiler - har set en del fejl efterhånden... :-)
Men nu har jeg sendt en mail til play.com for at spørge, selvom de ofte bare plejer at skrive at det bør stå på deres side... Nu må vi se hvad de siger...
#70 filmz-Bruce 18 år siden