Jahh.. jeg kunne ikke lige huske hvad nr. vi var kommet til så nu fyrer vi den af med endnu en gang heads up. Jeg ligger ud med at fortælle at Kvickly, i morgen d.20 Januar Torsdag til d. 22 Lørdag, har tilbud på en række film til 70 kr heriblandet The Butterfly Effect 2disc DK version !! :D
edit: Vi kan alle sammen takke Dark-Light for denne dejlige nyhed !
_______________________________________ How much does life weigh?
#7 Keep away! Den stinker! At Steven Seagel overhovedet har turdet lave en film, hvor ordet "Belly" indgår er utroligt, i betragtning af mandens pondus.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
I øvrigt så jeg, at FONA 2000 har nogle danske titler til 49,95 deriblandt Rembrandt, Lykkevej og Arven.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-Daedalos 19 år siden
så nu fyrer vi den af med endnu en gang heads up.
Jeg ligger ud med at fortælle at Kvickly, i morgen d.20 Januar Torsdag til d. 22 Lørdag, har tilbud på en række film til 70 kr heriblandet The Butterfly Effect 2disc DK version !! :D
edit: Vi kan alle sammen takke Dark-Light for denne dejlige nyhed !
How much does life weigh?
#2 DarkLight 19 år siden
Snip af tilbudsavis
EDIT: ahhh "Give credit where credit is due" :) Spanks.
#3 Patriarch 19 år siden
#4 DarkLight 19 år siden
#5 filmz-Daedalos 19 år siden
How much does life weigh?
#6 PredatorX 19 år siden
Filmen i sig selv er god, og absolut 70 kr værd. Men AKs skuespil er pinligt. Det er helt umuligt at tage drengen seriøs desværre...
#7 McPeter 19 år siden
#8 filmz-yoshimura 19 år siden
#9 filmz-yoshimura 19 år siden
#10 DarkLight 19 år siden