Undskyld at jeg er LIDT sent ude, så nu har jeg sagt det!!
Men Videonetto på Falkoner Alle (Frederiksberg) har 50% på alle film, det var godt nok i sidste uge jeg var der inde, så jeg ved ikke og det stadig gælder, han skal flytte og gider åbenbart ikke slæbe på så mange film. :-) så han sælger alle filmene i bixen 50% billigere.
jeg fik bl.a. Alien 9 disk boxen til 335,-, og en masse andet godt.
af hvad jeg lige kan huske, så var der et pr. Simpson og Furturama seasoner til omkring 250,- ved ikke hvor billigt det er.
Hvis der er nogen der kommer forbi Videonetto på Falkoner Allé, gider de så venligst købe en Alien Quadrilogi R2 DK til mig - skal nok overføre penge ASAP (og betaler naturligvis transport!) Thanx!!! Kontakt mig på [email protected] eller via privat besked... Mvh Peter
#131 lagoni 19 år siden
http://www6.cd-wow.us/detail_results_2.php?product...
#132 Kalle Ferm 19 år siden
#133 lagoni 19 år siden
Husk, hvis I køber den, så tjek først dvdbargain.net for sparelinks, mener der er et $2 derinde
#134 19 år siden
#135 19 år siden
#136 aknot 19 år siden
Men Videonetto på Falkoner Alle (Frederiksberg) har 50% på alle film, det var godt nok i sidste uge jeg var der inde, så jeg ved ikke og det stadig gælder, han skal flytte og gider åbenbart ikke slæbe på så mange film. :-) så han sælger alle filmene i bixen 50% billigere.
jeg fik bl.a. Alien 9 disk boxen til 335,-, og en masse andet godt.
af hvad jeg lige kan huske, så var der et pr. Simpson og Furturama seasoner til omkring 250,- ved ikke hvor billigt det er.
og endnu engang SORRY for den sene oplysning.
#137 McPeter 19 år siden
Thanx!!! Kontakt mig på [email protected] eller via privat besked... Mvh Peter
#138 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#139 Jay El 19 år siden
#140 McPeter 19 år siden