jeg ved ikke lige hvor go den er men tv2 sender Wing Commander i aften klokken 23:05
kan huske spillene var fede ihvertfald. men navnet Freddie Prinze Jr skræmmer mig lidt.
Dr1 sender derimod We were Soldiers som faktisk er en ok film 21:30 den maler et realistisk billede hvertfald synes jeg, den virker ikke så amerikansk.
men jeg har lige fået War of the worlds DVD den fra 1953, så jeg ved sku ik hel rigtig hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Den er moderat underholdende en enkelt gang, men desværre langtfra på højde med spillene. De burde ha' lavet en udgave med Mark Hamill i hovedrollen, i stedet for at få Freddie Prinze Jr. til at spille en ung udgave af Blair.
#161 Popeye 20 år siden
Men søndag kl 10:30 er jeg klar......og det er ganske vist :)
P.S: Hvad anmedte han?
#162 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#163 elwood 20 år siden
i aften klokken 23:05
kan huske spillene var fede ihvertfald. men navnet Freddie Prinze Jr skræmmer mig lidt.
Dr1 sender derimod We were Soldiers som faktisk er en ok film 21:30 den maler et realistisk billede hvertfald synes jeg, den virker ikke så amerikansk.
men jeg har lige fået War of the worlds DVD den fra 1953, så jeg ved sku ik hel rigtig hehe.
#164 filmz-Kadann 20 år siden
Den er moderat underholdende en enkelt gang, men desværre langtfra på højde med spillene. De burde ha' lavet en udgave med Mark Hamill i hovedrollen, i stedet for at få Freddie Prinze Jr. til at spille en ung udgave af Blair.
#165 elwood 20 år siden
Yep Mark Hamill var sej i spillene.
#166 lagoni 20 år siden
#167 lagoni 20 år siden
TV2 kl 21.10: Strictly Ballroom
#168 filmz-sanjo 20 år siden
#169 Yoda 20 år siden
#170 dyg 20 år siden