Gravatar

#171 lagoni 20 år siden

TV2 kl 23.15: Bill & Ted's Excellent Adventure

DR1 kl 23.10: See No Evil
DR1 kl 00.35: Magnetisørens femte vinter

DR2 kl 23.00: The Believer
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#172 cyberzed 20 år siden

Husk der kommer Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain aka Den fabelagtige Amélie fra Montmartre på Zulu i aften kl 20.50 lige efter man har set rottelort i køkkener på TV2
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#173 elwood 20 år siden

Das Boot er begyndt på dr2 19:10
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#174 lagoni 20 år siden

DR1 viser "Hitler: The Rise of Evil" (åbenbart afsnit 2) kl 22.15
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#175 Slettet Bruger [469999827] 20 år siden

Og så også lige hvis man ikke skulle have opdaget det viser TV3 snart et 4-dages Star Wars-maraton med de 5 første film inden den sidste film... :)
Skal så siges at de viser den med den oprindelige trilogi først, og så episode 1 og 2 til sidst i maratonet...
Gravatar

#176 DarkLight 20 år siden

snart? Et par datoer ville være fjong.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#177 Slettet Bruger [469999827] 20 år siden

#176 De har endnu ikke nævnt nogen datoer på TV3... De siger bare at det snart kommer...
Gravatar

#178 wiseguy 20 år siden

Alle der har set "Der Untergang" kunne måske være intereseret i at se "Hitlers Sekretær" på DR2 kl. 20:30

Hitlers sekretær
Tysk dokumentarfilm fra 2002.
Af André Heller og Othmar Schmiderer - Hitlers Sekretärin. Traudl Junge var Hitlers privatsekretær frem til hans selvmord i bunkeren i Berlin den 30. april 1945.Midt under Anden Verdenskrig blev hun som 22-årig ansat som den yngste af førerens fire sekretærer. Inde i bunkeren oplevede hun, da Hitler tog gift, skød sig, og alt gik op i flammer.På sine gamle dage udgav Traudl Junge selvbiografien "Til den bitre ende", og kort efter fortalte hun som 80-årig sin historie i en stor dokumentarfilm. - "Nu har jeg fortalt min historie, nu kan jeg dø", udtalte hun, og få timer efter fil mens verdenspremiere på filmfestivalen i Berlin i februar 2002 døde hun. Traudl Junges vidnesbyrd er kommet til at stå centralt i den debat, der pågår pt. i Tyskland om de tyske traumer og den tyske skyld. Hendes historie blev udgangspunkt for filmen Der Untergang om Hitler og Det tredje Riges sidste dage, en film der nu er set af over 5 millioner tyskere.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#179 Yoda 20 år siden

#176 - 177

13/5 - 22.00 "Star Wars - A New Hope" (Episode 4)
14/5 - 20.00 "Star Wars - The Empire Strikes Back" (Episode 5)
14/5 - 22.45 "Star Wars - Return of the Jedi" (Episode 6)
15/5 - 21.00 "Star Wars - The Phantom Menace" (Episode 1)
16/5 - 21.00 "Star Wars - Attack of the Clones" (Episode 2)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#180 elwood 20 år siden

#178 æv jeg lige kommet hjem fra spejder og så det først nu, det ville jeg ellers gerne ha set.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: