CD-Wow har fået de længe ventede Special Editions af Sergio Leone's "A Fistful Of Dollars" og "For A few Dollars More" på lager. £13.99 stk, om det er billigt tør jeg ik' sige.
I sætter spørgsmål på om det er billigt, jeg vil fastholde at en dobbelt disc dvd (inklusiv DTS og fedt cover) for 150 kr er meget billigt. Bare vent, når disse to udgivelser rammer det danske marked, så vil det ligge på 250 kr. Og de engelske udgaver indeholder oveni købet danske tekster, det fås vist ikke meget bedre og billigere end dette.:-)
#129 Ja men som det er med de fleste gamle film, falder de ret hurtigt i pris. Til sammenligning ramte Once Upon A Time In The West (også en lækker restaurering, 2disc version af en fed western i digipak) 100kr-grænsen ret hurtigt efter udgivelsen.
'The Good, The Bad..' er dog udgivet i amaray på dansk, hvilket sikkert også bliver tilfældet med disse og inden længe vil de alle kunne findes til 100kr pr styk rundt omkring.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#121 chuck 20 år siden
#122 McPeter 20 år siden
#120 - Hvis det ikke virker, så skal jeg nok hjælpe med at holde ham! ;-)
#123 ks 20 år siden
A Fistful of Dollars
A Few Dollars More
#124 chronaden 20 år siden
#125 McPeter 20 år siden
#126 SpielbergFreak 20 år siden
De bliver nok billigere, men tænk på at disse nye udgivelser indeholder 2 discs hver + DTS og flotte digipak covers....
#127 HeavyClaus 20 år siden
Jeg tror faktisk også kun det er en S-VHS converter og ikke en NTSC -> PAL converter...
#128 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#129 SpielbergFreak 20 år siden
I sætter spørgsmål på om det er billigt, jeg vil fastholde at en dobbelt disc dvd (inklusiv DTS og fedt cover) for 150 kr er meget billigt. Bare vent, når disse to udgivelser rammer det danske marked, så vil det ligge på 250 kr. Og de engelske udgaver indeholder oveni købet danske tekster, det fås vist ikke meget bedre og billigere end dette.:-)
#130 El vez 20 år siden
'The Good, The Bad..' er dog udgivet i amaray på dansk, hvilket sikkert også bliver tilfældet med disse og inden længe vil de alle kunne findes til 100kr pr styk rundt omkring.