Jeg kan slet ikke udtrykke min skuffelse over det 20% sparelink er væk! :( Har fandme siddet hele dagen og overvejet, hvordan det skulle udnyttes. Så kommer jeg hjem, og det er væk..! :(
#211 Jeg er glad for, at jeg ikke rigtig nåede at gå ind i de dybere overvejelser om, hvad jeg skulle erhverve (da jeg ikke har de store økonomiske reserver at dykke ned i for tiden).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Så er det jo heldigt man selv er lidt spontan med hensyn til dvd-køb... Men der var godt nok yderligere et par titler det var meningen jeg skulle have haft :(
Men hvordan gør man? - Det er jo meget godt at vide til fremtiden... Trykker man på linket under kategorien "Description" og dernæst på linket med teksten "I understand the CD-WOW Terms and Conditions"?
#211 ks 20 år siden
#212 filmz-yoshimura 20 år siden
#213 maniac 20 år siden
#214 SpielbergFreak 20 år siden
Takker!:o)
#215 HeavyClaus 20 år siden
Øv bøv :( Nåede kun at få bestilt en enkelt titel :(
#216 Jay El 20 år siden
#217 JannikAnd 20 år siden
Hvordan kan man se, at voucheren virker? Eller rettere sagt: hvordan gør man?
#218 maniac 20 år siden
#219 JannikAnd 20 år siden
Men hvordan gør man? - Det er jo meget godt at vide til fremtiden... Trykker man på linket under kategorien "Description" og dernæst på linket med teksten "I understand the CD-WOW Terms and Conditions"?
#220 maniac 20 år siden