Gravatar

#211 ks 20 år siden

Jeg kan slet ikke udtrykke min skuffelse over det 20% sparelink er væk! :( Har fandme siddet hele dagen og overvejet, hvordan det skulle udnyttes. Så kommer jeg hjem, og det er væk..! :(
Gravatar

#212 filmz-yoshimura 20 år siden

#211 Jeg er glad for, at jeg ikke rigtig nåede at gå ind i de dybere overvejelser om, hvad jeg skulle erhverve (da jeg ikke har de store økonomiske reserver at dykke ned i for tiden).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#213 maniac 20 år siden

Så er det jo heldigt man selv er lidt spontan med hensyn til dvd-køb... Men der var godt nok yderligere et par titler det var meningen jeg skulle have haft :(
Gravatar

#214 SpielbergFreak 20 år siden

Takker!:o)
Gravatar

#215 HeavyClaus 20 år siden

Øv bøv :( Nåede kun at få bestilt en enkelt titel :(
Gravatar

#216 Jay El 20 år siden

#207 Jeg har den danske tintin-tin-boks. Hvad er det du spørger om? Om det står på dansk eller vil du have titlerne eller hva'?
Gravatar

#217 JannikAnd 20 år siden

Hvordan kan man se, at voucheren virker? Eller rettere sagt: hvordan gør man?
Gravatar

#218 maniac 20 år siden

#217 Den virker ikke længere :(
Gravatar

#219 JannikAnd 20 år siden

D'OH!!! :(

Men hvordan gør man? - Det er jo meget godt at vide til fremtiden... Trykker man på linket under kategorien "Description" og dernæst på linket med teksten "I understand the CD-WOW Terms and Conditions"?
Gravatar

#220 maniac 20 år siden

#219 Jeps, sværere er det ikke :) Bare husk siden dvdbargain.net, hvor linksene altid ligger

Skriv ny kommentar: