#226 Jeg har den The adventures of Tin Tin: 75th anniversary Box Set, der er 10 dvd'er og 21 afsnit.. men jeg ved ikke om der er det samme antal afsnit.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Tintin i Amerika Faraos Cigarer Den Blå Lotus Det Knuste Øre Den Sorte Ø Kong Ottokars Scepter Krabben med de Gyldne Klør Den Mystiske Stjerne Enhjørningens Hemmelighed Rackham den Rødes Skat De Syv Krystalkugler Tintin og Soltemplet Det Sorte Guld Månen Tur-retur del 1 Månen Tur-retur del 2 Det Hemmelige Våben Koks i Lasten Tintin i Tibet Det Gådefulde Juveltyveri Flight No. 714 til Sydney Tintin og Picaroerne
Så det passer vist meget godt med 75th anniversary boksen. :)
Jeg sendte lige en mail til dvdoo i går, og har netop fået bekræftet at den svenske udgave har præcis samme tin-boks som den dansk, det er blot de covers som filmene ligger i som er på svensk, så det er jo til at leve med.
#229 Er de covers de ligger i på svensk?? Men de covers jeg har, og som jeg har scannet ét af i #225 er da ikke mere på dansk end de er på svensk, hvorfor skulle den svenske udgave så være anderledes? Det lyder lidt mærkeligt i mine ører.
#221 filmz-Kadann 20 år siden
Hvilket sprog der bruges på selve tin-boksen.. om der står "adventures of Tintin" eller et eller andet på dansk f.eks.
#222 filt 20 år siden
#223 filmz-Kadann 20 år siden
Ok, fordi hvis jeg ikke kan finde den danske til en rimlig pris, er der jo altid den svenske udgave.. men gider ikke at have tin-boksen på svensk. :)
Så længe det begrænser sig til det lokale sprog indeni boksen, er det fint nok med mig.
#224 JannikAnd 20 år siden
Takker :)
#225 Jay El 20 år siden
Tintin Cover 1 forside
Tintin Cover 1 bagside
(Man kan se skiven fordi det er et papcover)
Så du kan roligt købe en svensk version, da der ikke vil være nogen forskel.
#226 filmz-dr. hoax 20 år siden
#227 filmz-herskegut 20 år siden
Jeg har den The adventures of Tin Tin: 75th anniversary Box Set, der er 10 dvd'er og 21 afsnit.. men jeg ved ikke om der er det samme antal afsnit.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#228 filmz-Kadann 20 år siden
Tintin i Amerika
Faraos Cigarer
Den Blå Lotus
Det Knuste Øre
Den Sorte Ø
Kong Ottokars Scepter
Krabben med de Gyldne Klør
Den Mystiske Stjerne
Enhjørningens Hemmelighed
Rackham den Rødes Skat
De Syv Krystalkugler
Tintin og Soltemplet
Det Sorte Guld
Månen Tur-retur del 1
Månen Tur-retur del 2
Det Hemmelige Våben
Koks i Lasten
Tintin i Tibet
Det Gådefulde Juveltyveri
Flight No. 714 til Sydney
Tintin og Picaroerne
Så det passer vist meget godt med 75th anniversary boksen. :)
#229 filmz-Kadann 20 år siden
#230 Jay El 20 år siden