If it weren't for NoShame, I would never have even heard of this film. For that alone, they deserve praise. Uno Bianca is a taut thriller that certainly wouldn't be out of place alongside the original programming on HBO or Showtime. It's a real discovery and I, for one, am glad to see that Michele Soavi hasn't lost his touch
Kunne ikke være bedre. Legacy Serien er nok den fedeste DVD indpakning jeg har set. Hvis den bliver ligeså fed som "To Kill A Mockingbird" er jeg i himlen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#102 et supert tilbud. Man skal så bare huske på, at A matter of life and death og the red shoes også er med i powell & pressburger boksen, som du også har linket til. Men stadigvæk et godt tilbud.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#107 Jep, #108 linker til billederne. Det er meget hård og gedigen indpakning. Må være én af de sværeste at slide op. Sting, Deer Hunter og To Kill A Mockingbird har fået denne flotte præsentation og nu altså også én af de bedste film noirs nogensinde. Super!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#101 filt 18 år siden
#102 filmz-Bruce 18 år siden
Rank Collection
The Red Shoes
The 39 Steps
Brief Encounter
Henry V
A Matter Of Life And Death
Genevieve
The Wicked Lady
Hamlet
#103 filmz-ataris 18 år siden
Kieslowski's Three Colors Trilogi R1 - 250kr.
#104 filmz-Bruce 18 år siden
Hanekes Caché PAL - Engelske tekster - R0
Og nej, dette ER the real thing. DiabolikDVD er velrenomeret.
Una Bianca - Engelske undertekster
Anmeldelse
Anmeldelse
If it weren't for NoShame, I would never have even heard of this film. For that alone, they deserve praise. Uno Bianca is a taut thriller that certainly wouldn't be out of place alongside the original programming on HBO or Showtime. It's a real discovery and I, for one, am glad to see that Michele Soavi hasn't lost his touch
Trailer
#105 filmz-Bruce 18 år siden
Kunne ikke være bedre. Legacy Serien er nok den fedeste DVD indpakning jeg har set. Hvis den bliver ligeså fed som "To Kill A Mockingbird" er jeg i himlen.
#106 filmz-jonasgr 18 år siden
Men stadigvæk et godt tilbud.
'Cause I'm evil"
#107 ks 18 år siden
#108 filmz-jonasgr 18 år siden
Synes dog også, at denne ser ret fed ud.
'Cause I'm evil"
#109 filmz-Bruce 18 år siden
#110 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***