Den har kun været udsent på vhs, men er vist udgået af produktion. Store net-firmaer kan dog godt skaffe den. Du kan helt sikkert få den gennem amazon.com (NTSC vhs, muligvis brugt). Filmen har også været på PAL vhs, men bliver nok sværere og dyrere at skaffe - £25 hos amazon.co.uk.
Jeg har ikke selv set denne dokumentarfilm, men den har fået ret god omtale på imdb.
Er det i øvrigt ikke på tide, at Apocalypse Now udsendes i en Special Edition med masser af ekstramateriale - måske med denne dokumentar på disc 2 eller 3? Det ville være fint. Jeg vil klart vente og se om ikke den dukker op på dvd en dag...
Hvis ikke det bare er et fup-site, der snupper folks penge og sender dem et skod-produkt (eller slet ingenting), så er det jo en guldgrube af dimensioner!!! :)
Jeg har aldrig købt noget der, men der findes et workprint af filmen - ikke speciel god kvalitet, men hvis man er en die-hard fan af Apocalypse Now, så er den måske et kig værd - du kan søge på google med keywords: Apocalypse now workprint - og der dukker så en masse sites op, så kan du jo læse lidt mere om filmen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 MadMartigan 21 år siden
Er der nogen der har set denne film, og kan fortælle om den er værd at invistere i?
Hvor kan den evt. findes billigt?
På Forhånd Tak!!!
#2 21 år siden
Store net-firmaer kan dog godt skaffe den. Du kan helt sikkert få den gennem amazon.com (NTSC vhs, muligvis brugt). Filmen har også været på PAL vhs, men bliver nok sværere og dyrere at skaffe - £25 hos amazon.co.uk.
Jeg har ikke selv set denne dokumentarfilm, men den har fået ret god omtale på imdb.
Er det i øvrigt ikke på tide, at Apocalypse Now udsendes i en Special Edition med masser af ekstramateriale - måske med denne dokumentar på disc 2 eller 3? Det ville være fint. Jeg vil klart vente og se om ikke den dukker op på dvd en dag...
#3 filmz-vassago 21 år siden
#4 Outbound Sith 21 år siden
Hvis ikke det bare er et fup-site, der snupper folks penge og sender dem et skod-produkt (eller slet ingenting), så er det jo en guldgrube af dimensioner!!! :)
Fox Mulder
#5 filmz-vassago 21 år siden
#6 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder