Gravatar

#11 JannikAnd 21 år siden

Ja, langt bedre end Lord of the Rings.
Gravatar

#12 JannikAnd 21 år siden

Det mente jeg ikke...
Gravatar

#13 dyg 21 år siden

Nu er det umådeligt svært at sammenligne LotR serien med Heavenly Creatures. HC har bare das gewisse etwas.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 JannikAnd 21 år siden

Har aldrig haft tysk, men jo, HC er utrolig velskrevet og krydret med gode skuespilspræstationer...

Men nu skrev du jo, at den var PJ's bedste film til dato, og LotR er vel også hans film, eller hva'? :)
Gravatar

#15 JannikAnd 21 år siden

Har aldrig haft tysk, men jo, HC er utrolig velskrevet og krydret med gode skuespilspræstationer...

Men nu skrev du jo, at den var PJ's bedste film til dato, og LotR er vel også hans film, eller hva'? :)
Gravatar

#16 dyg 21 år siden

Ja, men som jeg siger, så er det svært at sammenligne LotR-filmene med HC, da de er meget forskellige, men jeg synes HC er bedst.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 DerMann 21 år siden

Tak for anbefalingerne! Glæder mig da til at se den så! =) Lige meget om den er bedre eller dårligere end Ringenes Herre...
Gravatar

#18 Morbid 21 år siden

Selvfølgelig kan man sammenligne Heavenly Creatures og LOTR... Hvilken film nød du mest at se?

For mig er Heavenly Creatures langt overlegen på alle måder, og absolut en af 90ernes bedste film. Glæder mig til at se om Peter Jackson nogensinde kan levere sådan et mesterværk igen.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#19 davenport 21 år siden

Det bliver nok ikke Kong der render med den ære...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: