Gravatar

#1 DerMann 21 år siden

Er der nogen der kan gennemskue forskellen på de to udgivelser fra Axel-music?

http://www.axelmusic.dk/productDetails/06593513686...

http://www.axelmusic.dk/productDetails/65935143086

Hva betyder WS?? For umiddelbart er det vel bare at nuppe den billige, hvis der ik er nogen der har fundet den billigere andre steder?? =)
Gravatar

#2 JannikAnd 21 år siden

WS = Wide screen?
Gravatar

#3 DerMann 21 år siden

Det kunne muligvis godt tænkes... =) Men det mærkelige er jo så at begge udgivelser er wide-screen ifølge Axelmusic.
Gravatar

#4 JannikAnd 21 år siden

Det kan jeg ikke se noget mærkeligt i... Peter Jackson har valgt et bestemt format (2.35:1), og begge udgivelser vises i dette. Det betyder jo blot, at de begge har det rigtige aspekt.
Gravatar

#5 DerMann 21 år siden

Jamen det betyder vel så, at der ikke er nogen forskel på de to udgivelser med hensyn til formatet. Hvilket var det jeg syntes var mærkeligt, da det kun er den ene der står WS udfra.
Gravatar

#6 JannikAnd 21 år siden

Kig igen. Begge film vises i anamorphic widescreen i formatet 2.35:1.

Dog er den amerikanske at foretrække, da den vises i den originale version - og ikke internationale som den anden. Du kan selv se forskellene på dvdcompare. Her kan du bla. læse, at den canadiske faktisk ikke vises i det rette format - som lovet på Axel.
Gravatar

#7 DerMann 21 år siden

Hvilket netop var min pointe... syntes bare det var lidt mærkeligt, at WS så stod for Wide-sreen, når dette kun står ved den ene. =)

Desværre er den amerikanske ude af sortiment på axelmusic. Nogen der ved, hvor jeg kan få den, måske endda billigere?
Gravatar

#8 DerMann 21 år siden

Hvilket netop var min pointe... syntes bare det var lidt mærkeligt, at WS så stod for Wide-sreen, når dette kun står ved den ene. =)

Desværre er den amerikanske ude af sortiment på axelmusic. Nogen der ved, hvor jeg kan få den, måske endda billigere?
Gravatar

#9 JannikAnd 21 år siden

DVD Pacific har den til 53,59 kr. Du skal betale levering + 5 kr. pr. disk (en to-disk udgave koster altså 10 kr.), så det kan bedst betale sig, hvis du køber flere film pr. gang. Til gengæld påsætter de forkert pris på pakken, så den kommer snildt igennem tolden.
Gravatar

#10 dyg 21 år siden

Og så er det jo en absolut fremragende film, der kun kan anbefales. Efter min mening Peter Jacksons bedste film til dato.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: