Jeg har fået den sørgelige nyhed, at jeg skal rejse til tyrkiet med skolen d. 22/3. Og så tænker i nok; heldige svin, men den rigtige filmnørd ved hvad mit problem er: Oscars! Da man jo har en teknisk-retarderet mor, og en lillebror der skal have penge for alt, opstår der et problem. Mit spørgsmål er så; Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at købe et Oscarshow på vhs eller DVD efter det er blevet sendt? Please svar mig. Det gælder min fremtidige lykke.
Fuktz
Ps. Jeg vil helst ikke gå glip af at se The Two Towers vinde oscaren for bedste film ;)
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Hmmm, det har jeg nu ikke hoert om foer. Men jeg kan da sikkert godt optage det til dig. Men det bliver jo saa paa VHS (Medmindre julemanden har en DVD-recorder til mig)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Hmm.. tror nu godt jeg kan få et par venner til at optage det, problemet er bare at det måske ikke kan være på et bånd, og da jeg ikke vil gå glip af NOGET, går det nok galt.
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
#1 filmz-Daniel_Logan 23 år siden
Da man jo har en teknisk-retarderet mor, og en lillebror der skal have penge for alt, opstår der et problem.
Mit spørgsmål er så; Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at købe et Oscarshow på vhs eller DVD efter det er blevet sendt?
Please svar mig. Det gælder min fremtidige lykke.
Fuktz
Ps.
Jeg vil helst ikke gå glip af at se The Two Towers vinde oscaren for bedste film ;)
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#2 filmz-vassago 23 år siden
#3 filmz-Daniel_Logan 23 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#4 Ivse 23 år siden
Vupti Problem solved :D
#5 filmz-Onique 23 år siden
#6 filmz-vassago 23 år siden