ja som overskriften siger, har jeg brug for lidt viden om en kort gyser film, jeg så som meget ung(6-8). Jeg mener selv at det kan ha været Creep Show eller Rocky Horror Show.
Men hvad hedder denne ”kort films gyser”?
det er sådan en kort gyser, handler om nogle unge der er på en tur til en sø. man ser dem svømme ud på søen, hvor der ligger en flyde dimmer.(kan ikke lige huske hvad sådan en hedder) da de fleste unge er kommet op på den, ser dem der er oppe på flyde dimsen, en stor sort olie klat, der bevæger sig hen imod dem der endnu ikke kommet op. resten af historien går på at de unge sidder på flyde dimsen, og ikke kan komme i land for klatten.
Ville blive meget glad hvis nogen komme fortælle mig det!
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?) The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends" Http://www.chucknorrisfacts.com
Kan I ikke huske det afsnit med Leslie Nielsen, hvor han bliver begravet levende i sandet og langsomt venter på sin egen druknedød efterhånden som tidevandet kommer?
Hvis jeg ikke husker galt, så hedder afsnittet "Something To Tide You Over"
Edit: Har lige tjekket med IMDb, og titlen stemmer :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
kunne godt nok ik lige huske det var Leslie, men det er nok også snart 20år seiden jeg har set creepshow, man burde nok snart se det igen...det var sgu lidt grineren ( det syntes jeg så ik for 20 år siden...der var det fanme creepy....
#1 p0lsefeeN 19 år siden
Men hvad hedder denne ”kort films gyser”?
det er sådan en kort gyser, handler om nogle unge der er på en tur til en sø. man ser dem svømme ud på søen, hvor der ligger en flyde dimmer.(kan ikke lige huske hvad sådan en hedder) da de fleste unge er kommet op på den, ser dem der er oppe på flyde dimsen, en stor sort olie klat, der bevæger sig hen imod dem der endnu ikke kommet op.
resten af historien går på at de unge sidder på flyde dimsen, og ikke kan komme i land for klatten.
Ville blive meget glad hvis nogen komme fortælle mig det!
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#2 Yoda 19 år siden
Såvel "Creepshow 1" som "Creepshow 2" kan købes for 49,- hos CDON: http://www.cdon.com/main.phtml?prod=158343&nav...
#3 p0lsefeeN 19 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#4 filmz-bullettooth 19 år siden
#5 chandler75 19 år siden
#6 Yoda 19 år siden
Hvis jeg ikke husker galt, så hedder afsnittet "Something To Tide You Over"
Edit: Har lige tjekket med IMDb, og titlen stemmer :-)
#7 filmz-bullettooth 19 år siden
#8 inflector 19 år siden
#9 jessup 19 år siden
#10 aknot 19 år siden