Gravatar

#1 filmz-InsertCoins 21 år siden

Ja bedøm selv om han er virkelig. Læs evt. hans weblog.
-
Folk siger, at film burde være mere som livet. Jeg synes, livet burde være mere som filmene - Myrna Loy
Gravatar

#2 ks 21 år siden

Det simpelthen for sindsygt..
Gravatar

#3 Zelle 21 år siden

Un-fucking-believeable ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#4 filmz-Funkymonkey 21 år siden

Netop, for det første så kan jeg ikke se den nyhed på nogen store seriøse nyhedssites og for det andet så prøv at tjekke blogspot hvorpå hans "hjemmeside" ligger.

Create a blog in 3 easy steps:

1. Create an account
2. Name your blog
3. Choose a template

En side der tillader folk der er nye på nettet, gratis at lave en hjemmeside. Hvor seriøst er det lige? det kan enhver jo lave og tyder absolut ikke på der er noget hold i denne historie.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#5 Zelle 21 år siden

hehe, kiggede ikke rigtigt nærmere på det ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#6 filmz-JuuL 21 år siden

Det kan da sagtens være sandt. Det virker meget overbevisende synes jeg.

Men der skulle være billeder af ham som han ser ud nu, det kunne gøre det mere overbevisende.

Håber det er sandt! Manden var/er jo genial
Gravatar

#7 Michael Andersen 21 år siden

#4 He he, jeg glæder mig til den dag Jesus vender tilbage. Damn it, han får det svært :)

[Jesus vender slukøret tilbage til sin fader]
Gud: "Hvorfor kommer du alene? Hvor er alle folk henne?"
Jesus: "Jeg var fremmed, og prøvede desperat at overbevise dem om at jeg var vendt tilbage. Jeg oprettede tilmed en hjemmeside på Blogspot.com, og lagde billeder af halvnøgne piger ud på siden for at lok..."[Gud afbryder ham]
Og Gud sagde: "A' hvad siger du? Blogspot.com? En side der tillader folk, der er nye på nettet, gratis at lave en hjemmeside! Hvor seriøst er det lige?"
Jesus: "Hvor skulle jeg vide det fra? Jeg rejste jo næsten 2000 år før Internettets ankomst!"
Gud: "Okay, men så må vi jo bare starte helt forfra. Har du Adam og Evas SMS-nummer?"
Jesus: "Hvad er SMS?" (Johannes' Åbenbaring 21,9)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8 Morbid 21 år siden

hehehe. Good one
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#9 filmz-Funkymonkey 21 år siden

ja det bliver ikke nemt for jesus at overbevise folk, der skal nok et mirakel eller 4 til med fuld tv dækning.
Hvis andy kaufman virkelig har været i live alle disse år, så har en jo også oplevet nettets udvikling og fremgang, han må selv havde lavet siden(forudsat at han rent faktisk er live selvfølgelig) fordi intet proffesionelt webdesigner firma bare opretter en blog på en gratis side og "sælger" produktet til en privatperson.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#10 filmz-JuuL 21 år siden

Som Andy selv skriver på siden, så har en fan været med til at lave siden... Andy skriver:

"I'll be posting regularly from this address. You can consider this site Andy Kaufman central. Enrique P. is some kind of obsessed online fan of mine."

Men okay, det kan også være denne "obsessed fan" der har lavet det hele og tager pis på os alle :/ ?

Skriv ny kommentar: