At i "Wizard From Oz" skulle man se på et tidspunkt inde i træerne, en mand der har hængt sig selv (det siges det var en der arbejde der)
Og at i "Løverns Konge" skulle der være, en slags "Hidden Messages" hvor der bla. skulle være på et tidspunk, hvor simba stadig er lille, at han puster ud, og at der står "sex" hvis man kiggede godt efter. Osse at der skulle blive sagt "Children take of your clothes" et sted, hvor der bliver spillet musik samtidigt med.
Dem der fortalte mig det, skal jeg lige høre om hvor præcis det er, men nogen der ved noget om dette? Vil især gerne vide det om "Løverns Konge"
Her er et lille quote fra siden (eller faktisk en anden side, der linkede til siden): "..Internal Disney sources (e.g. animators) claim that the word is not "SEX" at all, but "SFX"-- an abbreviation of "Special Effects". This certainly seems a plausible explanation. And as Patrick Swartz notes, "I recently discovered that the reason behind the phrase SFX "appearing" in the clouds is that it was a dare from the SFX department of the movie towards the animators and visual effects department. Sounds pretty convincing to me."..."
"...When Nala found Simba after Scar lied, they were excited, and when they fight (after they meet each other,) Simba goes away and starts talking to the stars. Right when the stars appear you can see S A N spelled out in the stars. Those are the initials of S=Simba A=And N=Nala!..."
#1 filmz-no015 22 år siden
At i "Wizard From Oz" skulle man se på et tidspunkt inde i træerne, en mand der har hængt sig selv (det siges det var en der arbejde der)
Og at i "Løverns Konge" skulle der være, en slags "Hidden Messages" hvor der bla. skulle være på et tidspunk, hvor simba stadig er lille, at han puster ud, og at der står "sex" hvis man kiggede godt efter.
Osse at der skulle blive sagt "Children take of your clothes" et sted, hvor der bliver spillet musik samtidigt med.
Dem der fortalte mig det, skal jeg lige høre om hvor præcis det er, men nogen der ved noget om dette? Vil især gerne vide det om "Løverns Konge"
#2 skittlez 22 år siden
#3 Corgan 22 år siden
Var der ikke noget med at der stod "S-F-X" i stedet for "S-E-X"? Altså en lille ting sfx-folkene havde lavet for at give dem selv noget credit.
#4 Guts 22 år siden
Det ville give mere mening...
Men jeg har også læst et sted at der skulle stå sex..
#5 Kalle Ferm 22 år siden
#6 Corgan 22 år siden
Her er et lille quote fra siden (eller faktisk en anden side, der linkede til siden):
"..Internal Disney sources (e.g. animators) claim that the word is not "SEX" at all, but "SFX"-- an abbreviation of "Special Effects". This certainly seems a plausible explanation. And as Patrick Swartz notes, "I recently discovered that the reason behind the phrase SFX "appearing" in the clouds is that it was a dare from the SFX department of the movie towards the animators and visual effects department. Sounds pretty convincing to me."..."
#7 Corgan 22 år siden
www.eggs.com mener at der står "S-A-N":
"...When Nala found Simba after Scar lied, they were excited, and when they fight (after they meet each other,) Simba goes away and starts talking to the stars. Right when the stars appear you can see S A N spelled out in the stars. Those are the initials of S=Simba A=And N=Nala!..."
#8 Corgan 22 år siden
#9 Ikari 22 år siden
Dette er naturligvis også blevet afkræftet.
#10 Guts 22 år siden