Gravatar

#1 ynwa1987 11 år siden

Hej allesammen..

håber der er en ekspert derude der kan hjælpe mig!!

jeg leder efter en film jeg ikke kan huske titlen på. jeg kan heller ikke huske hvem der er med i den, så har VIRKELIG brug for jeres hjælp.

filmen handler om to søskende (bror og søster - de er vel 8-10 år ca.) der bliver kidnappet, og taget til fange i en hule under jorden ude i en skov. kidnapperen giver dem noget legetøj engang imellem så de ikke skal blive bange for ham. kidnapperen halter eller er syg eller noget, og tager derfor engang imellem ind til byen, for at hente medicin.

det lykkedes pigen at flygte for hulen, da kidnapperen tager drengen væk fra det bur de er taget til fange i. herefter flygter pigen ud af hulen og ud i skoven.

kidnapperen tager herfter drengen med ind til byen og lejer ham ud til en af hans bekendte, men det lykkedes dengen at flygte.

andet kan jeg ikke huske. Er der nogen der kan hjælpe??

ved godt den måske ikke lyder så god som jeg beskriver, men der er altså en god film! ;)
Gravatar

#2 wimmie 11 år siden

Hmmm...er det ikke et afsnit af Criminal Minds? Synes det lyder som ét jeg har set...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 HonoDelLoce 11 år siden

wimmie (2) skrev:
Hmmm...er det ikke et afsnit af Criminal Minds? Synes det lyder som ét jeg har set...

He, det var også min første indskydelse :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 ynwa1987 11 år siden

hmm.. så er det måske derfor jeg ikke kan finde noget om den på nettet! :)

øv.. troede lige det var en film jeg havde set engang, men det kan da godt være i har ret. ser også criminal minds nemlig, så har måske blandet to ting sammen ;)
Gravatar

#5 wimmie 11 år siden

Tror det er afsnittet "Into the Woods" i sæson 6

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6 Highland Park 11 år siden

Do not feed...
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: