Kender i det, at man har brugt timer på at finde et navn på en film, men man kan bare ikke finde det - man bliver arrig, søvnløs, hobit og grønlandskneger i ren frustration
Derfor.. HJÆLP!! Nogen der kan huske en film, med nogle romere (tror jeg nok) der belejere et jødsik (tror jeg nok) slot på et bjerg. Da disse jødere ikke vil overgive sig, bygger romerne en sliske op til slottet og finder her alle jøderne døde, da de har begået selvmord!
HVAD HEDDER DEN FILM!?
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
#1 filmz-lallenkalaf 19 år siden
Derfor.. HJÆLP!!
Nogen der kan huske en film, med nogle romere (tror jeg nok) der belejere et jødsik (tror jeg nok) slot på et bjerg.
Da disse jødere ikke vil overgive sig, bygger romerne en sliske op til slottet og finder her alle jøderne døde, da de har begået selvmord!
HVAD HEDDER DEN FILM!?
#2 chronaden 19 år siden
Men har ingen anelse D:
#3 filmz-Bruce 19 år siden
#4 filmz-lallenkalaf 19 år siden
Men okay - jeg fik svar på under 5 min. TAKKKKKK!!!!
Jeg skal nok huske det til næste gang!
#5 filmz-Bruce 19 år siden
#6 filmz-lallenkalaf 19 år siden
#7 filmz-herskegut 19 år siden
det er den da i følge imdb :)
#edit
my bad, det opdager jeg nu.. men du kan da købe den på vhs ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#8 Yoda 19 år siden
Nej, linket hos IMDb henviser til Amazon, der gør opmærksom på, at de vil sende en e-mail, når serien bliver tilgængelig på dvd.
#9 davenport 19 år siden
#10 filmz-lallenkalaf 19 år siden
I henhold til at den ikke findes på DVD, så fandt jeg et sted hvor der stod at den ville komme engang i 2007 - jeg kan selvfølgelig ikke huske stedet!
Hold skruen lige vande, sømænd