I går bestilte jeg Star Wars 4,5 og 6, alle sammen 2 disc versionerne med biograf udgave og forlænget udgave, jeg bestilte dem alle sammen fra Laserdisken, så modtog jeg dem allerede i dag, hvilket bestemt ikke fejler noget.
Men på den ene af dvd coverne, har de sat en rød klods fast på den side man åbner dvd'en, det gør det fuldstændig umuligt at få den åbnet, jeg har prøvet, men den sidder for godt fast og jeg er bange få at ødelægge coveret, når jeg prøver at få den af.
Det har jeg aldrig prøvet før og jeg synes at det er ret mærkeligt, er jeg den eneste der har været udsat for det, når man bestiller fra Laserdisken?
hvis du tager ned i blockbuster, så er jeg ret sikker på at de kan åbne den for dig, de er nemlig også begyndt at sætte en rød ting på deres købe dvder, bare husk din kvitering så de ikke tror det er en du har taget :)
Ja, det lyder som en tyverisikring, der ikke er blevet fjernet - mener der skal en "oplukker" til, hvis du vil undgå at smadre coveret.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg ville også kontakte Laserdisken. De har normalt en rigtig god service, hvis nu du kunne tænke dig eventuelt at få en kompensation af en slags. Hvem ved hvad de kunne tilbyde.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1 Bobby Singer 18 år siden
Men på den ene af dvd coverne, har de sat en rød klods fast på den side man åbner dvd'en, det gør det fuldstændig umuligt at få den åbnet, jeg har prøvet, men den sidder for godt fast og jeg er bange få at ødelægge coveret, når jeg prøver at få den af.
Det har jeg aldrig prøvet før og jeg synes at det er ret mærkeligt, er jeg den eneste der har været udsat for det, når man bestiller fra Laserdisken?
#2 Patriarch 18 år siden
#3 xtooms 18 år siden
Hilsen Jesper
#4 filmz-yoshimura 18 år siden
#5 Bony 18 år siden