Jeg er ved at skrive opgave om product placement i film, og har i den forbindelse brug for hjælp til at komme i tanke om en film, der kun bruger fiktive produkter og mærker. Er der nogen der kan komme i tanke om sådan en film? Hvor den kommer fra, og hvor gammel den er, er underordnet. Så vil jeg være super taknemlig!
Skal bruge en film med fiktive produkter for at se på, hvorvidt product placement har nogen indflydelse på realismen af den givne films univers. Tak for forslagene, vil kigge på dem. Og kom endelig med flere!
#4 hmm så er The Trueman show nok ikke hel så god kandidat, da produkterne deri, direkte bruges til at vise at det er en falsk verden Han lever i, som er skabt for tv.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-meausa 18 år siden
#2 elwood 18 år siden
Men er det product placement hvis det ikke er rigtige produkter, det mener jeg ikke helt kan være rigtigt ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 lagoni 18 år siden
#4 filmz-meausa 18 år siden
Tak for forslagene, vil kigge på dem. Og kom endelig med flere!
#5 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 HonoDelLoce 18 år siden
Mener jeg i øvrigt der gør i flere af Tarantinos film .. Puh ha, må snart få set det boxset igennem igen :D
#7 MadMartigan 18 år siden
Dette er begge fiktive mærker, men ved ikke om det har så meget med handlingen at gøre.
#8 HonoDelLoce 18 år siden
Men ingen sagde det skulle have noget med handlingen at gøre ? Meausa vil undersøge om det påvirker realismens af filmens univers..
#9 gi-jones 18 år siden