Gravatar

#1 filmz-yoshimura 21 år siden

Er der nogen, der har en dansk version af Troldmanden fra Oz og kan tjekke, om der i underteksterne er en dansk oversættelse af "Lollipop Guild"? Det er nogle dansende dværge med stribede strømper i en scene ved Yellow Brick Road. Ville være herligt, hvis nogen lå inde med den og kunne svare hurtigt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 filmz-Le Samouraï 21 år siden

Jeg kan sagtens tjekke. Har du en ca. tidsangivelse, så jeg ikke behøver at se hele filmen igennem? ;-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#3 filmz-Le Samouraï 21 år siden

Jeg fandt det alligevel. "Lollipop Guild" er meget direkte oversat til "Slikkepindelav".
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 21 år siden

Super! Det er jo meget nærliggende, men det er altid godt at være på den sikre side. Takker ærbødigst - domo arigato gozaimashita!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 filmz-Le Samouraï 21 år siden

Dozo, Yoshimura-san!
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 21 år siden

.....
Gravatar

#7 filmz-Seth GekOo 21 år siden

watashino niwani yonhiki notori gaimasu..

#8 filmz-Le Samouraï 21 år siden

Jeg siger såmænd bare "værsgo'".
Gravatar

#9 filmz-Le Samouraï 21 år siden

#7 Åh, fuck... så skal jeg vist have fat i de gamle læsebøger. Mit japanske er ved at være pænt rustent.
Gravatar

#10 filmz-Seth GekOo 21 år siden

hehehe okay... mit er hæller ike så godt kan lige et par sætninger og lidt nyttige ord...

Skriv ny kommentar: