Gravatar

#1 filmz-tom welling 17 år siden

Hej Folkens.

Kan I hjælpe mig med at finde sider på nettet, hvor man kan købe ting fra Japan, Kina, Indien osv. Alt lige fra Buddha statuer, japanske sværd, Lamper, lys, figure osv. Jeg kan nemlig rigtig godt lide sådan nogen ting, så håber I kan hjælpe. Det skal helst være sider fra Danmark.
Gravatar

#2 filmz-Liou 17 år siden

Det kender jeg desvære ikke noget til... imidlertid kan jeg godt lide deres piger... er du gal mand, de får faktisk Danske piger til at virke småkedelige i direkte sammenligning.

Hvorfor skal det helst være fra Danmark? det kan da ikke være på grund af told og skat... så længe du er indenfor EU skulle der ikke være problemer.
Gravatar

#3 filmz-bullettooth 17 år siden

--------- for rent ---------
Gravatar

#4 filmz-vassago 17 år siden

#1: sværd kræver våben/samlertilladelse, så det skal man nok lige være lidt obs på inden du slæber et samuraisværd hjem via Ebay. Nu ved jeg ikke hvor du bor - men i Århus ligger der en butik, lige ved Salling, ved navn Victoria, og de har en en masse asiatiske og asiatisk inspirerede ting - møbler, glas, vaser, service og "nips".
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 filmz-Liou 17 år siden

Kræver et samuraisværd våben tilladelse? øv hvorfor lol

Og jeg havde bare tænkt mig at hænge den på væggen... og muligvis lære naboens unge at lade være med at spytte på mine vinduer.

Skriv ny kommentar: