Først en stor tak til dem som sidst hjalp mig med, at finde en film .. Nu har jeg så lidt en "sværer" opgave -Selvfølgelig kun til dem der tør, at tage udfordringen !
For nogle år siden kørte der en autentisk serie i TV'et -Serien havde kun 2 afsnit og handlede om en dreng der i sine tidlige barndomsår blev bortført. Han voksede så op hos en (Dengang) skræmmende mand der var i ledtog med en små-dum partner ! Men tiden gik og bortføren ville have en søn mere og efterfølgende gik der ikke længe inden den ældste søn besluttede, at tage jagten væk fra bortføren -Med den nye dreng og endte med at slippe væk !
Den var meget nervepirrende og utrolig god ..
Det eneste jeg kan mindes er, at serien/filmen hed noget i stil med "My name is Stephen" .. Jeg har fler gange eftersøgt den, men uden held ! Så nu er det op til jer .. Men kan hjælpe mig !
Dude, du kan bare søge på IMDb. Når man taster din formodede titel (My name is Stephen) er det første hint din søgte titel (I Know My First Name Is Steven). Selv hvis du ikke har en titel, kan du jo blot søge på plot.
Men nu havde jeg i forvejen prøvet, at søge under alt hvad der kunne hjælpe mig eller bare give ydeligere informationer omkring filmen/serien og der var intet der hjalp .. Så jeg gik simpelthen til jer ! Det er jeg da også kun glad for .. For nu har jeg fået den korekte titel .. :)
#6 Nej, det kan man ikke. Når du går ind på en given titel, vil der i øverste højre hjørne være en lille boks med flag, hvor du kan blive linket direkte til amazon.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
ØV! Nu går det hen og bliver for teknisk for mig .. :) Men jeg må prøve, at finde ud af det på bedst mulige måde !
Evt. nogen af jer der ved hvor man kan købe "Fear and Loathing in Las Vegas" på original film/DVD og hvor man IKKE skal op og give en formue ?? -Helst med danske undertekster .. :)
#1 filmz-howdi 20 år siden
For nogle år siden kørte der en autentisk serie i TV'et -Serien havde kun 2 afsnit og handlede om en dreng der i sine tidlige barndomsår blev bortført. Han voksede så op hos en (Dengang) skræmmende mand der var i ledtog med en små-dum partner ! Men tiden gik og bortføren ville have en søn mere og efterfølgende gik der ikke længe inden den ældste søn besluttede, at tage jagten væk fra bortføren -Med den nye dreng og endte med at slippe væk !
Den var meget nervepirrende og utrolig god ..
Det eneste jeg kan mindes er, at serien/filmen hed noget i stil med "My name is Stephen" ..
Jeg har fler gange eftersøgt den, men uden held ! Så nu er det op til jer .. Men kan hjælpe mig !
På forhånd tak .. :)
#2 lyspunkt 20 år siden
#3 filmz-howdi 20 år siden
Jeg er sgu imponeret ..
Tusind tak for hjælpen ! :)
#4 lyspunkt 20 år siden
#5 JannikAnd 20 år siden
Dude, du kan bare søge på IMDb. Når man taster din formodede titel (My name is Stephen) er det første hint din søgte titel (I Know My First Name Is Steven). Selv hvis du ikke har en titel, kan du jo blot søge på plot.
#6 filmz-howdi 20 år siden
Men nu havde jeg i forvejen prøvet, at søge under alt hvad der kunne hjælpe mig eller bare give ydeligere informationer omkring filmen/serien og der var intet der hjalp .. Så jeg gik simpelthen til jer ! Det er jeg da også kun glad for .. For nu har jeg fået den korekte titel .. :)
Kan man egentlig købe film via IMDb ??
#7 filmz-yoshimura 20 år siden
#8 filmz-Loft 20 år siden
Edit: Damn, jeg var for langsom ;)
#9 filmz-howdi 20 år siden
Men jeg må prøve, at finde ud af det på bedst mulige måde !
Evt. nogen af jer der ved hvor man kan købe "Fear and Loathing in Las Vegas" på original film/DVD og hvor man IKKE skal op og give en formue ?? -Helst med danske undertekster .. :)
#10 davenport 20 år siden
og en amerikaner i lidt lækre kvalitet: http://www5.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...