Gravatar

#1 Slettet Bruger [300952493] 19 år siden

Hej,

JEg er rigtig, rigtig irriteret lige nu.

Jeg vågnede lige her midt om natten, og fandt ud af, at jeg har glemt at optage "Six Feet Under" og "The Sopranos" på TV2 her i aftes. Jeg prøvede bare at glemme det, men nu kan jeg ikke.

Er der nogen af jer, der har optaget dagens afsnit af "The Sopranos" og "Six Feet Under" på TV2, og vil sende det til mig? Hvis det f.eks. er på VHS, så kan i bare sende det med posten. Hvis det er optaget på en DVD, så kan i enten sende den via email, hvis i har filen på computeren, eller med posten.

Skriv enten her i tråden eller skriv en PB, hvis der er nogen, der kan hjælpe mig.

Det kan godt være, jeg lige kan betale for at få det sendt, og jeg skal nok sende båndet/DVDen tilbage igen.

Jeg ved ikke, om det egentlig er lovligt, det aner jeg intet om, men nu prøver jeg altså, og så må i jo sige til, hvis ikke det er lovligt.

Men hvis der er nogen, der har optaget det i aftes, så ville jeg virkelig være glad, hvis i ville sende det til mig!
Gravatar

#2 filmz-Bartman 19 år siden

Nu ved jeg ik hvor super du er til P2P og computer men er meget sikker på de burde være til at finde den vej!
Gravatar

#3 filmz-patrickmoog 19 år siden

Ja hvis du alligevel ville optage det så kan du lige så godt hente det via noget p2p, det er vel i teorien lige ulovligt? bare ikke lige så nemt at opdage.
Jeg vil dog anbefale at du køber dem i stedet :)
Gravatar

#4 maniac 19 år siden

#3 "det er vel i teorien lige ulovligt?"

Er det ulovligt at optage en tv-serie til eget forbrug?
Gravatar

#5 Slettet Bruger [300952493] 19 år siden

Det er vel lovligt at optage til en selv?

Og som jeg skrev i #1, så er jeg ikke sikker på, om det er lovligt at få andre til at sende deres bånd til en selv, og jeg skrev også, at hvis det var ulovligt, så måtte i lige sige til. :-)
Gravatar

#6 Slettet Bruger [1544479206] 19 år siden

Glad for jeg ikke er din e-mail-udbyder, hvis du tit modtager DVD-VOB-filer pr. mail :)
Gravatar

#7 akerman 19 år siden

1)
Èn i USA optager det ned på hans pc, og sender det til dig over bittorrent

2)
Én i DK optager det på VHS, og sender det til dig over postdanmark

Forskel juridisk? Ingen.
Gravatar

#8 Slettet Bruger [300952493] 19 år siden

Ja, ok, det kan jeg godt se nu.

Men bær over med mig.. Jeg faldt i søvn med TVet og computeren tændt, og da jeg så vågnede, så skrev jeg mit spørgsmål herinde kl. 4.25 om morgenen! Jeg var altså meget træt! ;)

Skriv ny kommentar: