Har formateret min bærbare, og nu kan den ikke finde mit netværkskort, og tilhørende driver.. Så mit spørgsmål er, hvordan finder jeg navnet på netværkskortet, så jeg kan få downloadet den rigtige driver?
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Det letteste vil være og finde ud af hvilken bærbar du har og så gå ind på producentens hjemme og lede efter driveren, da det jo er et intern netkort der sidder på den bærbares bundkort.
Så hvis det f.eks. er Acer, jamen så ind på acers side og lede under deres support og drivers evt.
Eller IBM osv.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hmmm, hedder vist Ibm (lenovo) t60 thinpad eller såen noget.. Synes ikk jeg kan finde nogle drivers til den.. Er ikk li det pc-noget her jeg er aller skarpest til..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
opdagede at kun det ene drev for blevet formatteret eller hvad det nu hedder. Så startede forfra, og ja, ved ikk helt hvad jeg har fået lavet. Men da jeg når til punktet hvor man skal vælge partitionering kan jeg intet vælge, og så slukker den så.. Så lige nu ser det ud til at jeg egenhændigt har smadret min pc, bummer! :-(
#1 colocho 16 år siden
Har formateret min bærbare, og nu kan den ikke finde mit netværkskort, og tilhørende driver..
Så mit spørgsmål er, hvordan finder jeg navnet på netværkskortet, så jeg kan få downloadet den rigtige driver?
#2 Skobbolop 16 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#3 elwood 16 år siden
Så hvis det f.eks. er Acer, jamen så ind på acers side og lede under deres support og drivers evt.
Eller IBM osv.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 colocho 16 år siden
Synes ikk jeg kan finde nogle drivers til den.. Er ikk li det pc-noget her jeg er aller skarpest til..
#5 filmz-Kadann 16 år siden
#6 colocho 16 år siden
#7 colocho 16 år siden
Vidste jeg skulle have henvendt mig herinde til at starte med :-)
Mange tak for de hurtige svar!
#8 gi-jones 16 år siden
#9 colocho 16 år siden
Men problemerne fortsætter... :-(
opdagede at kun det ene drev for blevet formatteret eller hvad det nu hedder.
Så startede forfra, og ja, ved ikk helt hvad jeg har fået lavet.
Men da jeg når til punktet hvor man skal vælge partitionering kan jeg intet vælge,
og så slukker den så..
Så lige nu ser det ud til at jeg egenhændigt har smadret min pc, bummer! :-(