jeg så en trailer på nettet for en film jeg ikke kan huske hvad hedder, og det plager mig lidt. det var vist i 2008.
plottet er : en kvinde siger farvel til sin mand om morgenen, og kører ind til indre by. efter hun er kørt ser manden i fjernsynet at der er sket en katastrofe i indre by, og skal forholde sig indendøre. og hvis der er pårørende der er ude skal man ikke forsøge at finde dem, men heller ikke lukke dem indendøre. det er hvad jeg ca kan huske. genren må være thriller/gyser, måske med lidt virus zombie tema, men er ikke sikker.
#1 filmz-trueplayer 16 år siden
plottet er : en kvinde siger farvel til sin mand om morgenen, og kører ind til indre by. efter hun er kørt ser manden i fjernsynet at der er sket en katastrofe i indre by, og skal forholde sig indendøre. og hvis der er pårørende der er ude skal man ikke forsøge at finde dem, men heller ikke lukke dem indendøre.
det er hvad jeg ca kan huske. genren må være thriller/gyser, måske med lidt virus zombie tema, men er ikke sikker.
er der nogen der kan genkende noget??
tak på forhånd.
#2 filmz-Bruce 16 år siden
Det er manden, som kører ind til byen med sin søn.
#3 filmz-trueplayer 16 år siden
godt bud, men det er ikke den, det var ikke en stephen king så vidt jeg husker, og så forgik den i storbyen.
#4 Innocens 16 år siden
Den beskrivelse du har skrevet passer i hvert fald på denne film.
#5 filmz-trueplayer 16 år siden
så skal der ses film :o)
#6 MOVIE1000 16 år siden
#7 mvejen 16 år siden
#8 MOVIE1000 16 år siden