Gravatar

#1 kasper0204 19 år siden

Hej!

Jeg har ikke en Ipod Video endnu, men forbereder mig:

Jeg er evd at converte et par afsnit af Lost og nogle film og sådan i programmet: Videora ipod converter

MEN... Når den er færdig med at converte, så når man ser det, den har converteret, så falder lyden længere og længere bagud... I starten er den fin, men jo længere man kommer ind i filmen, jo mere falder lyden baglæns.

Hvad kan jeg gøre? Og er der nogle, der kan anbefale et andet godt program, der kan convertere film til MP4...???
Gravatar

#2 filmz-vassago 19 år siden

quicktime pro
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 kasper0204 19 år siden

Koster det penge?
Gravatar

#4 DarkLight 19 år siden

Ja.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 filmz-vassago 19 år siden

Ja, men det er ret billigt, ca. 200kr.
Gravatar

#6 maniac 19 år siden

Jeg mener at hvis man henter quicktime alternative får man installeret et quicktime codec. Jeg har ikke selv forsøgt, men vil tro at man med dette codec kan encode en quicktime fil, og så er det gratis
Gravatar

#7 filmz-vassago 19 år siden

Vil ikke udelukke man kan, men hvis man bare installerer den gratis player giver det ikke mulighed for at encode i det format i de programmer jeg normalt bruger til den slags.
Gravatar

#8 kasper0204 19 år siden

Men hvad så med andre GRATIS programmer?

Jeg har haft et engang der var beregnet til PSP... Hvor man også kunne lave videofiler om til MP4... Nogle der ved hvad det hedder?
Gravatar

#9 Scherlund 19 år siden

#1 Nu kender jeg ikke programmet. Men har du tjekket at du ikke laver en konvertering af frameraten? Det lyder lidt sådan for mig.

Dette sted vil måske kunne hjælpe dig: PSPvideo9 forum
Gravatar

#10 kasper0204 19 år siden

#9 Hvordan kan man det?

Skriv ny kommentar: