Er der nogen der kan gi' mig en forklaring på hvad DTS, DTS-ES, DTS 96/24, THX, THX Ultra/2, SUPeRBIT, Dolby Digital EX, 5.1 Dolby Digital, 6.1 Dolby Digital, 7.1 Dolby Digital, Dolby ProLogic II, Dolby ProLogic IIx osv.osv. egentlig betyder....??
Du kan ligeledes finde en god oversigt på hifi4all.dk I bunden af siden er der masser af relaterende artikler om emnet.
Ellers har homecinemachoice.com også en utrolig god side med mange surround, hifi, dvd, film nyheder. Samt anmeldelser af film og hardware udstyr, og mange beskrivelser af hvordan man skal sætte sig udstyr op.
Lyd formaterne kan godt være lidt af en jungle, ligeledes de forskellige aspect rations til fjernsyn og dvd. Så er det godt man har sådanne sider. :-)
Jo det kan der egentlig være noget om! ...jeg smider den sku lige der ind, så er der da i det mindste noget der inde, selvom jeg jo har fået svar på mit spørgsmål...! ;)
#1 filmz-dr. hoax 21 år siden
#2 SpielbergFreak 21 år siden
Axelmusic har en guide. På deres site ude til venstre finder du: "DVD`ENS A-Z"
Der står alt det du vil have svar på.
Go` fornøjelse;o)
#3 filmz-nemesis 21 år siden
Ellers har
homecinemachoice.com også en utrolig god side med mange surround, hifi, dvd, film nyheder. Samt anmeldelser af film og hardware udstyr, og mange beskrivelser af hvordan man skal sætte sig udstyr op.
Lyd formaterne kan godt være lidt af en jungle, ligeledes de forskellige aspect rations til fjernsyn og dvd. Så er det godt man har sådanne sider. :-)
#4 filmz-dr. hoax 21 år siden
#5 gi-jones 21 år siden
#6 filmz-dr. hoax 21 år siden