Gravatar

#1 filmz-Seth GekOo 21 år siden

Jeg her et 32" JVC TV (JVC AV-32 H 40 S), og det fucker. Når jeg tænder det går der lidt så blive skermen blå og så slukker det af sig selv, og så kan man ikke gøre andet en at slukke det, og så tænde det igen, og sådan kan jeg så få meget tid til at gå. Til af starte med var det ikke så slemt men nu gør det konstandt (aaaaaaahhhhhhhhh).

Er der noget jeg kan gøre ved det, eller er jeg tvunget til at sende det til repartion. Hvis der er nogle der ved havd det kan skyles så vær søde at hjælpe mig, jeg elsker det tv og vil helst ikke komme til at gøre det ondt^^.

på forhånd tak.

#2 filmz-jimmil 21 år siden

Hej

Det lyder ikke godt med det tv, det er højst sansynligt den blå kanon i billedrøret som er kortslutet, det er en kendt fejl på den model. så vær glad for at du stadig har garanti på det, for det bliver dyrt at lave, så desvære den skal ind til rep.

PS: Er selv udlært Radio Mekaniker
Gravatar

#3 filmz-Seth GekOo 21 år siden

Okay jamen mange tak, jeg har ringet efter folkene som kan det der pis. De er bare neder, kommer først og henter det efter nyt år. Så der er ingen tv i et par måneder, Fuck ASS.

Skriv ny kommentar: