Gravatar

#1 MOVIE1000 16 år siden

Den ene er en dansk film som vidst handler om nogen som skal røve en bank personerne som skal røve banken er på et hospital.

Den anden er en amerikansk gyser som handler om en kæmpe edderkop der selvfølgelig slår folk ihjel den bor vidst i en lade.

håber i kender dem.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 inflector 16 år siden

Den første lyder som Gamle mænd i nye biler, den anden kunne være Arachnofobia eller Eight legged freaks?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 MOVIE1000 16 år siden

#2 nej det er ikke gamle mænd i nye bil det er en gammel dansk film tror måske den er fra 70erne kan ikke huske det er rgitgi lang tid siden jeg har set den.
nej det er ikke Eight leddeg freaks tror heller ikke det den anden du nævner hører lige hvad andre siger. men eller gode bud.

lige til den danske film så er personerne indlagt på hospitalet mener ham der spiller fængsel inspektøren i olsen banden filmene er med i den.
Gravatar

#4 MOVIE1000 16 år siden

det er en af dem her
Kassen stemmer.
5 mænd og rosa
Gravatar

#5 Yoda 16 år siden

Kunne den ene være "Støvsugerbanden" fra 1963?
http://www.danskefilm.dk/index2.html
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 Karl Hungus 16 år siden

Anden film MÅ næsten være "Araknofobi".
Gravatar

#7 dolphinfriendly 16 år siden

#1 Ah - er det dén, hvor ham der er på hospitalet er forelsket i en eller anden dulle, men bliver afpresset, sådan at hans venner bliver nødt til at røve en bank?

Gravatar

#8 MOVIE1000 16 år siden

#7 kan jeg ikke huske. men det er en af dem som jeg har nævnt i #4
#6 måske jeg vil se på den.
Gravatar

#9 dolphinfriendly 16 år siden

Det er helt bestemt "5 mænd og Rosa" - det er i hvert fald den jeg tænker på - kan huske at Morten Grundwald er med i den.

Gravatar

#10 MOVIE1000 16 år siden

#9 ok tak nu skal jeg bare finde den på dvd hehe indtil videre har jeg ikke haft held.

Skriv ny kommentar: