#1 21 år siden

Hej allesammen.. Håber i kan hjælpe mig.. Jeg leder efter en film der er ved at være nogle år gammel nu. Først og fremmest handler den om nogle monstre, men den starter med at der er en der bliver overfaldet og får en mærkelig maske i ansigtigt som forvandler ham til et grønt monster af en art, som kan få nogle knive ud af albuerne, og senere er der en mand der bliver forvandlet til en edderkop, og bossen han bliver et mega monster til slut, hvor så hovedrollen åbner sin mave. Håber i kan hjælpe :-)
Hilsen Patrick
Gravatar

#2 filmz-sanjo 21 år siden

"If there is no struggle, there is no progress"

#3 21 år siden

Hehe... Nej det er ikke den :-) Det er en film med en masse monstre.. Tror den er ved at være 10 år gammel nu eller sådan noget... Men kan ikk huske hvad den hedder og det er skide irritende...
Gravatar

#4 Ikari 21 år siden

Det kan da kun være filmatiseringen af manga- og anime-serien "The Guyver" (a.k.a. "Mutronics") med gode gamle Mark Hamill i en birolle. Den er vist pænt ringe, så vidt jeg husker :)
"I am the Guyver!"

P.S.: Hvad med at oprette dig som bruger, Patrick? ;)

#5 21 år siden

Tak Ikari :-)
Det var lige præcis den :D Hehe
Jeg synes den var fed da jeg var mindre, så den må jeg sQ købe og se igen.. Mange takker ;-)

#6 21 år siden

Er der nogen der ved hvor man kan købe den The Guyver eller nogen der har den og skal sælge den..?
Gravatar

#7 Ikari 21 år siden

Det var så lidt. :)
Den kan købes hos f.eks. Axel Music...

"The Guver: The Director's Cut" kr. 119,95
(Hvorfor Mark Hamill bærer Guver-masken på coveret er dog en gåde..)

Har dog endnu ikke set denne opfølger:
"The Guyver II" kr. 119,95

Desuden kan man også købe den samlede anime-serie:
"Guyver" (2 disc) kr. 239,95

P.S.: Tillader mig at spørge igen: Hvorfor opretter du dig ikke som bruger? ;)

Skriv ny kommentar: