Først giver du en flaske babyolie i en fin gaveæske. Så overrsaker du med billetter til den lokale swingerklub, og gratis dobbel forestilling i Hawaiibio bagefter. (Nåle-film står højt på kvinders liste!) Tilsidst tager i ud og drikker jer stive i Martini og Fernet Branca..
Ellers...
Måske en æske chokolade, en flaske champange og et pænt halssmykke i sølv. (Som de fleste kvinder bedre kan lide end guld) Selvfølgelig på en god restaurant, til et let måltid med en flaske vin. Det lette måltid gør, at i ikke er trætte senere [nutch nutch]
Så kan du selv vælge... :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 Hvor gammel er hun egentlig? Jeg vil lige være uenig med Lone Wolf...personligt æææælsker jeg afskårene blomster -og den kender jeg en del andre der gør ;) ...og roser holder stadig -så længe der ikke er torne på ;)
#13 Ved du ikke at guldsmykker er blevet "in"? Tsk, tsk tsk.... ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#11 filmz-Bruce 19 år siden
Havde du skrevet "hjælp med imamen", havde det været sværere ;)
#12 DarkLight 19 år siden
#13 davenport 19 år siden
Så overrsaker du med billetter til den lokale swingerklub, og gratis dobbel forestilling i Hawaiibio bagefter. (Nåle-film står højt på kvinders liste!)
Tilsidst tager i ud og drikker jer stive i Martini og Fernet Branca..
Ellers...
Måske en æske chokolade, en flaske champange og et pænt halssmykke i sølv. (Som de fleste kvinder bedre kan lide end guld)
Selvfølgelig på en god restaurant, til et let måltid med en flaske vin. Det lette måltid gør, at i ikke er trætte senere [nutch nutch]
Så kan du selv vælge... :D
#14 filmz-Asta 19 år siden
Jeg vil lige være uenig med Lone Wolf...personligt æææælsker jeg afskårene blomster -og den kender jeg en del andre der gør ;)
...og roser holder stadig -så længe der ikke er torne på ;)
#13 Ved du ikke at guldsmykker er blevet "in"? Tsk, tsk tsk.... ;)