nu er jeg jo så heldig at ha haft kæreste på i 1 år. så nu er det bare sådan at jeg ikke ved hvad jeg skal finde på, at give hende? skal jeg give hende en gave eller tag hende med et sted hen? så hvis der er nogen der har nogle forslag er de meget velkommen!
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?) The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends" Http://www.chucknorrisfacts.com
Det burde du jo selv kunne finde ud af, men at gi hende en oplevelse, koncert, udstilling, fantsy resturant tur eller lign.... kombineret med en tur i biffen seføli ;)
Nu går jeg ikke selv så meget op i sådanne ting, men det er nok det personlige du skal lægge vægt på. Hvis jeg fx skulle have gave, ville man nok give en film jeg havde ønsket mig eller en speciel udgivelse :) Ellers holder blomster altid for de fleste piger og det med at lave mad til dem virker også :) Men det er meget individuelt, eftersom I har været sammen et år, burde du vel bedst selv vide det :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hvis du ikke allerede har lært det, så er det altid praktisk at huske 8*7, dvs telefon-nummeret 77777777, som er til interflora. Det er et telefonnummer, som altid er godt at huske, hvis man står i en nødsituation ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Efter min mening er det bedre med levende planter i stedet for afskårne blomster. De første er nogle man har i længere tid og derved bliver mindet om situationen man har fået dem i ofte (og dermed personen der var så betænksom at give dem), modsat de andre der bare visner for øjnene af en. Ret deprimerende og ikke en særlig god symbolik på et forhold, der jo gerne måtte vokse til noget større :)
Men ellers en ting hun mangler, men ikke nødvendigvis har sagt hun mangler eller ønsker sig. Det er sådan noget man finder ud af hvis man lytter til hinanden..
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
En anden ting der altid holder, er som Lagoni siger en hyggelig aften med hjemmelavet middag, starinlys, sød musik osv. Oven i hatten (nu det er 1 års dag) sådan noget som et smykke, ring, halskæde.. med en lille hilsen fra dig til hende :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 p0lsefeeN 19 år siden
så nu er det bare sådan at jeg ikke ved hvad jeg skal finde på, at give hende?
skal jeg give hende en gave eller tag hende med et sted hen?
så hvis der er nogen der har nogle forslag er de meget velkommen!
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#2 dyg 19 år siden
Det vigtigste er da, at gaven kommer fra dit hjerte, og [indsæt mere romantisk ævl her].
I'm just ranting here.
#3 p0lsefeeN 19 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#4 Yoda 19 år siden
#5 filmz-no015 19 år siden
#6 lagoni 19 år siden
#7 DarkLight 19 år siden
Sorry for OT.
#8 e-male 19 år siden
#9 filmz-lone wolf 19 år siden
Men ellers en ting hun mangler, men ikke nødvendigvis har sagt hun mangler eller ønsker sig. Det er sådan noget man finder ud af hvis man lytter til hinanden..
#10 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.