Gravatar

#1 filmz-harald123 19 år siden

Hejsa filmz.dk folk

Jeg står og skal have konverteret et par midi filer, som jeg har indspillet, til mp3 - dette troede jeg Nero kunne klare, men ak og ve det kan det ikke!!

Jeg skal have dem klar til i morgen, så det haster!
Så er der nogen der kender et gratis-program som man hurtigt kan downloade?

Håber der er nogen oppe her en sen aftentime der kan hjælpe mig.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
Gravatar

#2 dyg 19 år siden

Kender ikke noget, men ved at google på midi to mp3 har jeg fundet denne side og dette tool.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 The Insider 19 år siden

Jeg har gjort det en enkelt gang i iTunes på MAC faktisk. Det burde også kunne lade sig gøre på PC. Smid MIDI filen ind i dit iTunes hovedbibliotek, sæt dine iTunes import-settings til MP3 (evt. 192kbps) og højreklik så på din MIDI fil og vælg "konverter til MP3".
War. War never changes.
Gravatar

#4 filmz-harald123 19 år siden

uden at lyde som en fedterøv, så skal programmet helst være gratis. Og det er de fleste, hvis ikke alle, de programmer du linker til ikke NayZe, men tak for indsatsen :)

Jeg prøver lige at rode med ITunes - men jeg har aldrig brugt det før, sååå....

Hvis Nogen kender et program der kan konvertere dem til Wav så er det også tilstrækkeligt, da hele humlen er at de skal kunne brændes på en cd og afspilles på en normal cd-afspiller.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
Gravatar

#5 The Insider 19 år siden

iTunes er, som du antyder, gratis, og ganske enkelt at bruge :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6 dyg 19 år siden

Det tool jeg linker til kan du bruge gratis til at konvertere 5-10 midi-filer, det var derfor jeg smed linket til den.

Edit:
Ah pis, og kun 60 sekunder. Nå, men brug google, og du finder tonsvis af programmer. Download.com kan sikkert også hjælpe dig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 filmz-harald123 19 år siden

Har nu forgæves prøvet audacity fra vejmus.dk og I-tunes plus en bunke andre, og ingen af dem virker - jeg får fejlmeddelser fra dem alle.

Det er normale midi filer som jeg har eksporteret fra musicator, så jeg forstår ikke hvorfor det ikke virker :'(
Gravatar

#8 maniac 19 år siden

Kan du lægge midi-filerne op? Så kan jeg godt lave en mp3 ud af dem :)
Gravatar

#9 filmz-harald123 19 år siden

Tak til jer alle sammen for jeres indsats - det er rart at vide at man altid kan regne med filmz.dk ;)

Jeg fandt dette program, som endelig fik cracket those cocksuckers: http://majorgeeks.com/download.php?det=4154

Og især tak til maniac.dk for tilbuddet om at han kunne konvertere dem :)

Skriv ny kommentar: