Gravatar

#1 filmz-JuuL 21 år siden

Jeg er kommet lidt i problemer. Jeg SKAL have fat i sangteksten til den gamle børnetime-serie der kørte på DR, Nanna. Nogen der kan hjælpe mig?

I øvrigt en kanon serie - bringer den dybeste nostalgiste følelse frem i mig :) Gode gamle dage
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 21 år siden

Teksten kan jeg ikke hjælpe dig med, men det kan være, det er nemmere at finde, hvis du staver navnet "Nana" i stedet. Jeg mener i øvrigt, at det var Sebastian, der skrev/sang den. Jeg har tidligere set den i TP (vist nok på VHS) til 25 kroner, så hvis du kan få fat i den, kan den jo lyttes af. God vind ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 filmz-JuuL 21 år siden

naaah, jeg mener nu det er med to n'er. Nanna. Er ret sikker!
Gravatar

#4 Spanner 21 år siden

Det er Nana og det var ganske rigtigt Sebastian, der skrev den. Iøvrigt er der 3 N'ere i "Nanna"

Du kan eventuelt høre på biblioteket om den kan lånes.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 filmz-JuuL 21 år siden

jeg skal bare bruge teksten... Der er til noget bryllups-noget. Underholdning. Men jeg må på biblo
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 21 år siden

Tjek http://www.tvidanmark.dk/nana.htm

Der er en sang med titlen "Nana" på Sebastians udgivelse "På Vulkaner". Mon ikke det er den?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 filmz-JuuL 21 år siden

okay, med et n... My mistake

Var ellers så sikker :/
Gravatar

#8 filmz-JuuL 21 år siden

Takker for jeres hjælp
Gravatar

#9 Slettet Bruger [1406287742] 21 år siden

Fans af serien burde jo kunne huske hvordan hendes navn staves udfra én af scenerne...Niels Abel Niels Abel...
Gravatar

#10 filmz-bullseye 21 år siden

Har lige hørt afsnittene kommer på dvd til de interesserede...

Skriv ny kommentar: