Jeg har to ting jeg gerne vil have hjælp til at få opklaret:
1. Hvad betyder M-Lock? Jeg har kig på de forskellige udgaver af X-files sæsonerne. Choicesdirect sælger en version til £ 23,99 pr. sæson med følgende betegnelse: X Files - Season 1 (M-Lock) (DVD) (7 Discs) – hvad f… betyder M-Lock???
2. Jeg overvejer at springe på Dvdsoon’s Fidelity iCard. De kører pt. med et tilbud, hvor du får 2 film med i hatten, når du melder dig til. Det er titler som feks. Blade Trinity. Man må gå ud fra, at de sender de to gratis film sammen – risikerer jeg så ikke at ryge i toldfælden?? Selvom filmene er en form for ”gratis” tilmeldingsbonus overskrider deres samlede værdi jo toldgrænsen. Det ville jo være lidt surrøv, at skulle betale told og moms for dem.
Håber at en eller flere af jer sidder med de vise sten. På forhånd tak.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Dit første spørgsmål kan jeg være dig behjælpelig med.
M-Lock er en betegnelse for den "mekanisme", der er med til at holde DVD-skiven fast i sit etui. Altså den lille, runde "kuppel", man presser skiven ned over.
Ang spg. 2, så vil jeg tro det er som ved de andre ordrer der: de sender filmene når de kommer på lager. Jeg har ud af 20(?) ordrer med flere film, kun en enkelt gang oplevet at de fik to film på lager på præcis samme tid (og der blev pakken ikke taget i tolden).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 wiseguy 21 år siden
1. Hvad betyder M-Lock? Jeg har kig på de forskellige udgaver af X-files sæsonerne. Choicesdirect sælger en version til £ 23,99 pr. sæson med følgende betegnelse: X Files - Season 1 (M-Lock) (DVD) (7 Discs) – hvad f… betyder M-Lock???
2. Jeg overvejer at springe på Dvdsoon’s Fidelity iCard. De kører pt. med et tilbud, hvor du får 2 film med i hatten, når du melder dig til. Det er titler som feks. Blade Trinity. Man må gå ud fra, at de sender de to gratis film sammen – risikerer jeg så ikke at ryge i toldfælden?? Selvom filmene er en form for ”gratis” tilmeldingsbonus overskrider deres samlede værdi jo toldgrænsen. Det ville jo være lidt surrøv, at skulle betale told og moms for dem.
Håber at en eller flere af jer sidder med de vise sten. På forhånd tak.
#2 Yoda 21 år siden
M-Lock er en betegnelse for den "mekanisme", der er med til at holde DVD-skiven fast i sit etui. Altså den lille, runde "kuppel", man presser skiven ned over.
Tjek nedenstående link, hvor det også er specificeret, at Features "M-Lock mechanism" for easy lift and release from hub.
http://www.american-digital.com/prodsite/product.a...
#3 lagoni 21 år siden
#4 wiseguy 21 år siden
#5 Yoda 21 år siden
Det var så lidt.
#6 lagoni 21 år siden