Men den kræver du skal sende ny firmware gennem ir-porten fra fx. en bærbar eller en palm, sådan jeg lige forstod løsningen.... :/
udover det fandt jeg denne fremgangsmåde nogen påstår virker:
Multi-Region:
Turn On unit and remove any disc in the tray Press the Setup button on the remote control. Move over to General using the arrow keys Select Basic Press Display - this will display your region and firmware version. Press Condition/Memory (nothing is displayed or changed on the screen) Press the Region # required (i.e. 2 for Region 2 etc) Press Menu to store
Ellers prøv og snak med laserdisken, de kan helt sikkert gøre den kodefri
#4 - Hm. Den fremgangsmåde, du har fundet, passer til punkt og prikke på det manuelle regionsskift på min egen, lidt ældre Pioneer. Den bør kun virke, hvis man har fået softwaren opgraderet. Det gælder i øvrigt alle Pioneers afspillere. Jeg har endnu ikke hørt om én eneste model fra dem, der kunne gøres kodefri med et trick med fjernbetjeningen. De skal som udgangspunkt altid enten chippes, eller, som du skriver, have opdateret softwaren.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Det er også samme fremgangsmåde med min gamle Pioneer.. og 1-2 måned senere, ændrede Laserdisken proceduren, så man ikke behøvede at gøre det hele manuelt. Men pyt, jeg har vænnet mig til det.. :)
#1 filmz-Seth GekOo 21 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#2 Thorsby 21 år siden
#3 filmz-Seth GekOo 21 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#4 maniac 21 år siden
Men den kræver du skal sende ny firmware gennem ir-porten fra fx. en bærbar eller en palm, sådan jeg lige forstod løsningen.... :/
udover det fandt jeg denne fremgangsmåde nogen påstår virker:
Multi-Region:
Turn On unit and remove any disc in the tray
Press the Setup button on the remote control.
Move over to General using the arrow keys
Select Basic
Press Display - this will display your region and firmware version.
Press Condition/Memory (nothing is displayed or changed on the screen)
Press the Region # required (i.e. 2 for Region 2 etc)
Press Menu to store
Ellers prøv og snak med laserdisken, de kan helt sikkert gøre den kodefri
#5 filmz-Seth GekOo 21 år siden
#6 McPeter 21 år siden
#7 filmz-Le Samouraï 21 år siden
#8 filmz-Kadann 21 år siden