Gravatar

#1 colocho 16 år siden

Nå, nu fik jeg reddet min pc, men nu vil den ikke finde min eksterne, hvorpå driverne til netkortet ligger på, så nu er jeg pænt meget på herrens mark!?

Eller det er egentlig lidt forkert formuleret, den finder den eksterne, men tror at det er et nyt internt drev, som den så gerne vil formattere, det er jeg jo bare ikk så vild efter, da der ligger en hulens masse musik og film på...

Og når jeg stikker den eksterne til kærestens pc, opfanger den den også som en ekstern..

Er det bare ærgeligt eller?
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#2 colocho 16 år siden

Se bort fra første besked, må ikke rette mere i den af en eller anden årsag..
Så here goes:

Nå, nu fik jeg reddet min pc, men nu vil den ikke finde min eksterne, hvorpå driverne til netkortet ligger på, så nu er jeg pænt meget på herrens mark!?

Eller det er egentlig lidt forkert formuleret, den finder den eksterne, men tror at det er et nyt internt drev, som den så gerne vil formattere, det er jeg jo bare ikk så vild efter, da der ligger en hulens masse musik og film på...

Og når jeg stikker den eksterne til kærestens pc, opfanger den den også som en lokal der skal formateres..

Er det bare ærgeligt eller?

I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#3 colocho 16 år siden

Ingen ideer, anyone?
Gravatar

#4 Spanner 16 år siden

Du forklarer dit problem meget dårligt.

Plus: Det her er et filmsite. Når du har problemer med din computer så prøv at spørge på et computer site.

www.hol.dk eller www.hwt.dk f.eks
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 colocho 16 år siden

Fuldstændig korrekt, men synes bare at folk herinde er rigtig søde til at forklare, og har tidligere haft stor succes herinde.. :-)

Men kan godt se det ikk er skidegodt forklaret, så nu prøver jeg nogle af de sider du foreslår..

Tak for det :-)
Gravatar

#6 Skeloboy 16 år siden

#5 - total off-topic...ZILTOID, THE OMNISICIENT...det er sgu en fed skive:)
Gravatar

#7 colocho 16 år siden

#6 - Det har du ret i :-) Ved du noget om hvornår der kommer nyt fra Heavy Devy?
Gravatar

#8 Skeloboy 16 år siden

Tror ikke lige, der er noget i støbeskeen lige nu
Gravatar

#9 colocho 16 år siden

Jo han er i fuld gang, men har intet hørt om udgivelsesdato, har ikk kunnet finde meget andet end det på wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Devin_Townsend

Men spændende bliver det da :-)
Gravatar

#10 davenport 16 år siden

Og når jeg stikker den eksterne til kærestens pc, opfanger den den også som en lokal der skal formateres..

Hæ hæ ;)

Sorry!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: