Nå, nu fik jeg reddet min pc, men nu vil den ikke finde min eksterne, hvorpå driverne til netkortet ligger på, så nu er jeg pænt meget på herrens mark!?
Eller det er egentlig lidt forkert formuleret, den finder den eksterne, men tror at det er et nyt internt drev, som den så gerne vil formattere, det er jeg jo bare ikk så vild efter, da der ligger en hulens masse musik og film på...
Og når jeg stikker den eksterne til kærestens pc, opfanger den den også som en ekstern..
Er det bare ærgeligt eller?
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Se bort fra første besked, må ikke rette mere i den af en eller anden årsag.. Så here goes:
Nå, nu fik jeg reddet min pc, men nu vil den ikke finde min eksterne, hvorpå driverne til netkortet ligger på, så nu er jeg pænt meget på herrens mark!?
Eller det er egentlig lidt forkert formuleret, den finder den eksterne, men tror at det er et nyt internt drev, som den så gerne vil formattere, det er jeg jo bare ikk så vild efter, da der ligger en hulens masse musik og film på...
Og når jeg stikker den eksterne til kærestens pc, opfanger den den også som en lokal der skal formateres..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#1 colocho 16 år siden
Og når jeg stikker den eksterne til kærestens pc, opfanger den den også som en ekstern..
#2 colocho 16 år siden
Så here goes:
Og når jeg stikker den eksterne til kærestens pc, opfanger den den også som en lokal der skal formateres..
#3 colocho 16 år siden
#4 Spanner 16 år siden
Plus: Det her er et filmsite. Når du har problemer med din computer så prøv at spørge på et computer site.
www.hol.dk eller www.hwt.dk f.eks
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#5 colocho 16 år siden
Men kan godt se det ikk er skidegodt forklaret, så nu prøver jeg nogle af de sider du foreslår..
Tak for det :-)
#6 Skeloboy 16 år siden
#7 colocho 16 år siden
#8 Skeloboy 16 år siden
#9 colocho 16 år siden
Men spændende bliver det da :-)
#10 davenport 16 år siden
Hæ hæ ;)
Sorry!