Klart Biocity, både lydmæssigt og billedmæssigt. Biocity har en digitalprojektor der er superfed, der kan desværre være lidt langt imellem de digitale film. Lyden er også mere moderat - i Cinemaxx er den til tider på grænsen til det smertefulde, de fyrer af og til op for volumen... Biocity har også en langt mere hyggelig foyer, samt et bedre slik udvalg.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg vil så sige, at der ligger en sukkerstokken, lige ude foran Cinemaxx, de har da også et favorabelt udvalg. Og jo højere lyden er jo bedre, det giver blot en mere realistisk oplevelse ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Ja, for det er jo realistisk at tale normalt er så højt at det nærmest bløder ud af ens ører ;) - sker tit for mig nede på arbejdet...'
Mht slikudvalg, så ligger der godt nok en Sukkerstokken udenfor Cinemaxx - det ændrer dog ikke på det dårlige udvalg der er i selve cinemaxx. Der ligger også en Jensens i nærheden af Biocity hvis du vil have en bøf med i biografen :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg bruger stort set altid Biocity - som de andre skriver, er deres foyer klart den bedste og mest stemningsfulde. Cinemaxx indeholder et forsøg på et 'lounge' miljø, men er floppet totalt. Der er ingen stemning og man føler sig hensat til et stort lagerhus. Det hele er lidt større i Cinemaxx, men foretrækker nu alligevel Biocity.
Hvis I har mod på at gå en smule, kan jeg klart anbefale "Marco Polo" i Vestergade. Et billigt Italiensk resturant med 2 retter mellem 110,- til 169,- og maden er virkelig i topklasse. Der er stort set altid fyldt, så ring på tlf. 87 30 38 32 og bestil plads hvis det har interesse.
Er man mere til 'Fast-Food' Kan Koc-Kebab lige ude foran anbefales - det er virkelig sublim kebab. Desværre er den på størrelse med en pølsebod, så ingen mulighed for at sidde eller nogen :(
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Foretrækker Cinemaxx, da jeg er helt vild med deres kæmpe lærreder og super lyd.. Og som andre også skriver, så er der ovenikøbet fine stole og gratis parkering!
Gerne krydret med en gang buffet på China Wok House, så kan det ikke blive meget bedre!!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#11 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#12 elwood 19 år siden
Vi er altid lige forbi Ib inden vi går i biocity.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 filmz-vassago 19 år siden
#14 gi-jones 19 år siden
#15 filmz-herskegut 19 år siden
Og jo højere lyden er jo bedre, det giver blot en mere realistisk oplevelse ;-)
#16 filmz-vassago 19 år siden
Mht slikudvalg, så ligger der godt nok en Sukkerstokken udenfor Cinemaxx - det ændrer dog ikke på det dårlige udvalg der er i selve cinemaxx. Der ligger også en Jensens i nærheden af Biocity hvis du vil have en bøf med i biografen :)
#17 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 filmz-herskegut 19 år siden
Ellers er jeg også mest tilhænger af Biocity.
#19 *Iceman 19 år siden
Hvis I har mod på at gå en smule, kan jeg klart anbefale "Marco Polo" i Vestergade. Et billigt Italiensk resturant med 2 retter mellem 110,- til 169,- og maden er virkelig i topklasse. Der er stort set altid fyldt, så ring på tlf. 87 30 38 32 og bestil plads hvis det har interesse.
Er man mere til 'Fast-Food' Kan Koc-Kebab lige ude foran anbefales - det er virkelig sublim kebab. Desværre er den på størrelse med en pølsebod, så ingen mulighed for at sidde eller nogen :(
#20 filmz-Munk 19 år siden
Gerne krydret med en gang buffet på China Wok House, så kan det ikke blive meget bedre!!
- Steve Carell