Gravatar

#31 gi-jones 19 år siden

Den var jo i en papkasse, men jeg tror da jeg fik et par blik med :) Der var også rimeligt fylt så jeg var nød til at sidde med den mellem benene hele vejen igennem LOTR og det var ikke vildt behageligt. Men den har lydt godt lige siden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#32 wiseguy 19 år siden

Havde en fed tur til Århus i fredags (sammen med et par hundrede tusinde andre, som sjovt nok havde fået samme idé).
Travede strøget og Bruun's Galleri tyndt, fik en suveræn burger på Café Faust m. oksemørbrad - stor tak til Guts for anbefalingen ;)
Trængte gevaldigt til at sidde ned kl 16:30 og nåede lige nøjagtigt at få røven indefor hos Biocity til X-Men 3 digital visning netop 16:30. Glemte selvfølgelig at blive til efter rulleteksterne!!! men det var en rigtig god oplevelse og en glimrende biograf.
Afbestilte vores billetter kl 21:30 og drønede i stedet til Vejle, hvor vi spiste på Tortilla Flats (mums)
Tilbage i Billund ca. kl 22:00. Ungerne var jo parkeret hos bedsteforældrene, så vi sluttede lige en glimrende dag med en glimrende film i hjemmebioen (for fulde drøn, da der ikke skulle tages hensyn til sovende poder): Batman Begins
:o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: